اولین جزئیات طراحی آیفون 7 : آیفون‌ 7 اپل به احتمال زیاد مانند گذشته در شهریور ...


آیفون‌ 7 اپل به احتمال زیاد مانند گذشته در شهریور ماه سال آینده معرفی خواهد شد اما با این وجود تا به امروز شایعات بسیاری در مورد این گوشی منتشر شده ولی اطلاعات زیادی در مورد طراحی آیفون‌های جدید اپل فاش نشده است. zoomit.ir - میعاد  بافراست: آیفون جدید اپل سال آینده معرفی خواهد شد و حالا برای اولین بار شاهد فاش شدن اطلاعاتی در مورد ظاهر و طراحی این گوشی هستیم. با زومیت همراه شوید.

اولین گوشی آیفون , نصب آیفون برای اولین بار , طراحی میزهایی به شکل اولین حرف اسم‌تان

آیفون‌ 7 اپل به احتمال زیاد مانند گذشته در شهریور ماه سال آینده معرفی خواهد شد اما با این وجود تا به امروز شایعات بسیاری در مورد این گوشی منتشر شده ولی اطلاعات زیادی در مورد طراحی آیفون‌های جدید اپل فاش نشده است.

حال امروز منبعی آگاه که در گذشته نیز اطلاعات صحیحی را در مورد گوشی‌ها قبل از معرفی فاش کرده، مدعی شده است که آیفون ۷ اپل زبان طراحی آیفون‌های سری ۶ را حفظ خواهد کرد با این تفاوت که حالا نوارهای پلاستیکی آنتن حذف شده و برآمدگی دوربین نیز به طور کامل از بین خواهد رفت.

بنابر شایعات گذشته اپل در آیفون ۷ پلاس از ماژول دوربین با دو لنر بهره خواهد برد اما آیفون ۷ دوربینی مانند دوربین‌های عادی گوشی‌های پرچمدار را در خود جای خواهد داد، اما با این تفاوت که ماژول دوربین باریک‌تر شده و برآمدگی آن به طور کامل رفع خواهد شد.

تفاوت دوم در نوارهای آنتن در پشت دستگاه خواهد بود. این نوارها از پشت گوشی حذف می‌شوند اما همچنان در فریم اطراف گوشی حضور خواهند داشت.

البته این منبع نتوانتسته کم شدن ضخامت آیفون ۷ را تایید کند اما با این حال از بین رفتن برآمدگی دوربین می‌تواند خبر خوبی برای کاربران باشد.


ویدیو : اولین جزئیات طراحی آیفون 7