اولین اظهار نظر برانکو پس از ورود به ایران : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ...



اولین سال ورود پژو 405 در ایران , اولین تماس تلفنی در ایران , اولین فیلم سینمایی ایران

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از سال 2006 می‌خواستم که دوباره به ایران بیایم اما برخی افراد اوضاع را پیچیده کردند.

برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با رادیو ورزش اظهار داشت: خوشحالم که پس از مدت‌ها دوباره توانستم به ایران بیایم بعد از جام جهانی 2006 هم می‌خواستم که در ایران حضور پیدا کنم اما بودند افرادی که اوضاع را پیچیده کردند اما می‌خواهم که آن خاطرات را فراموش کنم.

 وی در پاسخ به این سوال که فوتبال ایران از سال 2006 تا کنون تغییرات زیادی داشته است و پرسپولیس شرایط بحرانی را سپری می‌کند برنامه‌تان چیست؟ گفت: ابتدا باید پرسپولیس به همان تیم با کیفیت گذشته خود بازگردد. این تیم هواداران زیادی دارد. جایگاه واقعی پرسپولیس اینجا نیست البته باید مدنظر داشته باشیم که سپاهان، استقلال، فولاد و تراکتور هم باید با قدرت بدرخشند تا فوتبال ایران دوباره پیشرفت کند.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: از 5 سال حضور در ایران خاطرات خوبی دارم و امیدوارم دوباره با یک کار موفق آن روزها را تکرار کنیم.

محمدحسین نژادفلاح هم در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص حضور برانکو در پرسپولیس گفت: انگیزه اصلی ما از سپردن هدایت پرسپولیس به او این بود که او بتواند برای فصل آینده خودش تیم را ببندد.

وی در پاسخ به این سوال که مالیات گذشته او توسط چه کسی پرداخت شد عنوان کرد: ما این مبلغ را پرداخت کردیم اما در اولین پیش‌پرداخت از قرارداد او کم خواهد شد. برای فصل آینده نیز قید کردیم مالیات قراردادش را باید خودش بپردازد و باشگاه در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس با دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه برای بازی با النصر عربستان تاکید کرد: این بازی بسیار برای پرسپولیس حیاتی است و اگر ببریم صعودمان قطعی می‌شود و حکم فینال را دارد. اینکه می‌خواستیم که برانکو امروز به ایران بیاید این بود که حضور او می‌تواند خیل کثیری از هواداران را به ورزشگاه بکشاند. خود او هم گفت که امروز به عنوان یار دوازدهم روی سکوها می‌نشینم و حمایت می‌کنم.

 

 

اخبار ورزشی -فارس


ویدیو : اولین اظهار نظر برانکو پس از ورود به ایران