اوبامیانگ: بی‌اندازه مدیون کلوپ هستم : مهاجم گلزن بورسیا دورتموند اعتراف کرد ...


مهاجم گلزن بورسیا دورتموند اعتراف کرد فوتبالی را که این روزها ارائه می‌دهد، مدیون سرمربی کنونی لیورپول است. خبرگزاری تسنیم: پی‌یر امریک اوبامیانگ که در 26 بازی بوندس‌لیگایی فصل جاری 23 گل برای بورسیا دورتموند به ثمر رسانده است، در آستانه بازی پنجشنبه شب این تیم مقابل لیورپول در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا و تقابل با سرمربی پیشین خود گفت: چنین دیداری برای ما فوق‌العاده است. در بازی پنجشنبه می‌توانیم به کلوپ نشان دهیم که سخت تلاش کرده‌ایم تا به جایی که بودیم، برگردیم و پیشرفت کرده‌ایم.

مهاجم 26 ساله زردپوشان وستفالن در ادامه صحبت‌های خود افزود: به‌طور حتم تقابل با لیورپول بازی دشواری خواهد بود، ولی ما می‌خواهیم که در این بازی به پیروزی برسیم و پیشرفت خود را به کلوپ نشان دهیم. شخصاً خودم را بی‌اندازه مدیون یورگن کلوپ می‌دانم. کار با یورگن فوق‌العاده بود و از او چیزهای زیادی آموختم. اگر این مهاجمی هستم که حالا  می‌بینید، این را مدیون کلوپم.

مهاجم گابنی دورتموند در مورد اینکه گفته می‌شود او در این تیم جای خالی لواندوفسکی را پر کرده است، عنوان کرد: البته جا پای لوانوفسکی گذاشتن، خیلی دشوار است، ولی اینکه بتوانم این کار را انجام دهم، هدف خیلی خوبی است و خوشحال می‌شوم که دوباره گلزنی کنم.

اوباماینگ معتقد است که رقابت بین بایرن مونیخ و دورتموند که با پنج امتیاز اختلاف به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا هستند، همچنان ادامه خواهد داشت. او گفت که رقابت در این مسابقات هنوز به پایان نرسیده و در انتهای فصل قهرمان مشخص خواهد شد.


ویدیو : اوبامیانگ: بی‌اندازه مدیون کلوپ هستم