«اوا مندز» برای حضور در «لنگر انداز ۲» ... :     «اوا مندز» بازیگر صاحب نام ...



4 راهکار موثر برای پس انداز وس , داستان پس انداز من برای ماشین , هفت راهکار برای حضور در صفحه اول گوگل

 

 

«اوا مندز» بازیگر صاحب نام هالیوودی برای حضور در پروژه ی سینمایی «لنگر انداز ۲» ابراز تمایل كرد.مندز در گفت وگویی اعلامكرده است كه یكی از طرفداران جدی فیلم سینمایی لنگر انداز بوده و دوست دارد درصورت ساخته شدن بخش دوم اش دراین فیلم نقش آفرینی كند.

 

بنابراعلام دیجیتال اسپای، این بازیگر كه از هفته ی پیش با فیلم كمدی «دیگر آدم ها» بر پرده ی سینماها است برای ساخته شدن «لنگر انداز ۲» اظهار امیدواری كرده است.

اوا مندز ۳۶ ساله در این باره هم چنین گفت: «لنگر انداز» فیلم مورد علاقه ی من برای همیشه خواهد بود. من بارها و بارها آن را تماشا كرده ام و هر بار از دیدنش خوشحال می شوم و شخصیت «رون» كاراكتر مورد علاقه ی من است.

نسخه اول این فیلم در سال ۲۰۰۱ میلای با بازی ویل فریل و کریستین اپلگیت در نقش کارگران یک لنگرگاه کشتی ساخته شده است.

فیلم لنگر انداز یک نگاه طعنه آمیز به فرهنگ دهه ۱۹۷۰ دارد. به نوعی که یکی از بهترین فیم های های تاریخ سینمای کمدی نیز شناخته می شود. قرار بود نسخه دیگری در ادامه فیلم در سال ۲۰۱۰ ساخته شود که به دلایل نا معلوم، این اتفاق نیفتاد.

مندز با « همه چیز درباره بنجامین» و سپس « سریع تر و خشمگین تر» و سرانجام فیلمی از رابرت رودریگز به نام « روزی روزگاری در مکزیکو» مشهور شد و در کنار بازیگرانی بین المللی بدرخشد.

سال ۲۰۰۳ برای دومین بار در کنار دنزل واشنگتن در فیلم ناگهانی ظاهر شد.

این بار نقشی طولانی تر و تعیین کننده در فیلم داشت که محلی برای نمایش توانایی ها او در زمینه بازیگری شد اما شهرتی فراگیر با فیلم کمدی عاشقانه هیچ ( Hitch ) در سال ۲۰۰۵ انتظارش را می کشید.

بازی در نقش دوست ویل اسمیت در این فیلم و سپس بازی در ویدیوکلیپ آوازی که اسمیت برای همین فیلم خوانده بود، او را سرشناس کرد..../ خبرگزارى ایسنا


ویدیو : «اوا مندز» برای حضور در «لنگر انداز ۲» ...