انگشت اتهام پرتغالی ها رئال مادرید را نشانه گرفت! : اخبار ورزشی - انگشت اتهام ...



8 نشانه افسردگی که نباید نادیده گرفت , انگشت ازدواج نشانه چیست؟ , مشت های گره کرده کرمانیان امروز قلب تل آویو را نشانه گرفت


اخبار ورزشی - انگشت اتهام پرتغالی ها رئال مادرید را نشانه گرفت!

مسئولان تیم ملی پرتغال از دست باشگاه رئال مادرید اسپانیا به خاطر وارد کردن فشار سنگین بر کریس ‌رونالدو ناراحت و عصبانی هستند.

در شرایطی که تنها 9 روز به شروع مسابقات جام جهانی برزیل زمان باقی مانده، از اردوی «سلسائو اروپا» (تیم پرتغال) خبرهایی در مورد کاپیتانش به گوش می‌رسد که نگران‌کننده است.

 منابع نزدیک به این تیم نقل می‌کنند تلاش کادر پزشکی تیم اروپایی برای حل مشکل مصدومیت رونالدو تا این لحظه چندان ثمر‌بخش نبوده است.
 
همین امر باعث شده تا کادر فنی تیم دچار نگرانی شود. به باور پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی‌ها و دستیارانش، مقصر اصلی در عدم بهبودی مصدومیت «کریس رونالدو» باشگاه رئال مادرید است که قبل از فینال لیگ قهرمانان و بازی هفته گذشته با اتلتیکو مادرید برای به موقع رساندن این لژیونر پرتغالی به بازی، فشار سنگینی به بازیکنی مصدوم وارد کرد که نتیجه‌اش مشخص است.

وجود این نگرانی‌ها باعث شده تا احتمال عدم حضور به موقع ستاره 29 ساله در اولین بازی جام جهانی در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد 93- مقابل آلمان) قوت بگیرد.

پرتغال در مسابقات برزیل 2014 در کنار آلمان با تیم‌های غنا و آمریکا نیز رقابت می‌کند.
  اخبار ورزشی - فارس


ویدیو : انگشت اتهام پرتغالی ها رئال مادرید را نشانه گرفت!