انواع فرآورده های خانگی محصول دستان بانوان با همت ایرانی : با کارآفرینی فرهنگی ...


با کارآفرینی فرهنگی و اجتماعی برای بانوان سرپرست خانوار نیازمند یاری، اشتغال ایجاد کردیم تا از این پس چرخ زندگی خانواده شان را با دستان پرتوان خویش بچرخوانند. پادشا: مدتی بود که به این فکر می کردیم که با شرایط پیش روی اقتصادی در کشور مگر ما به عنوان یک جمع کوچک دانشجویی با امکانات محدود چند خانواده محروم را می توانیم تحت پوشش بگیریم؟ مگر تا کی می توانیم برای آنها غذا ببریم؟ اصلا آیا اگر روزی ما نباشیم، این خانواده ها چه می کنند و چگونه چرخ زندگی شان را می چرخوانند؟

همه اینها باعث شد تا رویکردمان را به عنوان قشر تحصیل کرده دانشگاهی بر توانمندسازی خانواده های تحت پوشش قرار دهیم. پس فکر کردیم و از متخصصین دعوت نمودیم تا ما را در راه اندازی و توسعه واحد کارآفرینی جمعیت یاری کنند.

بانوان بدنساز ایرانی , انواع مشاغل خانگی , لیست انواع غذاهای ایرانی
محصولات بانوان سرپرست خانوار؛ واحد کارآفرینی و توانمند سازی زنان در جمعیت امام علی

یکی از جوامع هدف مان، بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بودند که اگر کارهای مناسبی برای آنها ایجاد می کردیم، می توانستند خودشان درآمد برای خود کسب کنند و دیگر نیاز و وابستگی مالی به جمعیت نداشته باشند. برای آنها تا امروز چندین کارگاه زود بازده اقتصادی و مشاغل خانگی ایجاد کرده ایم. که در این سایت حتما بیشتر از این فعالیت ها صحبت می کنیم و محصولات شان را به شما معرفی خواهیم کرد.

از این پس شما می توانید با خرید از این بانوان توانمند هم نیازهای خانواده خود را رفع کنید و هم به یک بانوی ایرانی و خانواده اش کمک کنید تا زندگی راحت تری داشته باشد.

امروز بانوان سرپرست خانوار محصولات خوراکی خود را برای عرضه ارائه کرده اند. این محصولات شامل موارد زیر می شود:

-    انواع سبزی سرخ کرده، پیاز سرخ کرده
-    انواع ترشی (بندری، لیته و مخلوط)
-    انواع شور
-    انواع مربا

شما عزیزان می توانید برای سفارش این محصولات با یکی از شماره تلفن های09303560054، ،55603436، 23051110 و 09196348392 و یا 09351024343 تماس بگیرید.

جمعیت امداد دانشجویی – مردمی امام علی(ع) از سال 1379 به صورت رسمی کار خود را با هدف کاهش معضلات اجتماعی آغاز کرد. کلیه فعالیت های این جمعیتِ مستقل، متکی به کمک های مردمی می باشد و تمامی اعضای آن را نیروهای داوطلب دانشجویی و مردمی تشکیل می دهند. شما می توانید در همه طرح ها، آیین ها و برنامه های این سازمان مردم نهاد به صورت مستقیم حضور یابید.

شماره روابط عمومی مرکزی جمعیت امام علی 23051110 می باشد، لطفا برای هرگونه اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی برای کمک با این شماره تماس بگیرید.


ویدیو : انواع فرآورده های خانگی محصول دستان بانوان با همت ایرانی