انهدام باند سارقان به عنف وکشف میلگرد : انهدام باند سارقان به عنف وکشف میلگرد پلیس ...



انهدام باند سارقان به عنف وکشف میلگرد

پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد استان البرز موفق به دستگیری باند سارقان به عنف محموله‌های باری و کشف 934 هزار کیلوگرم میلگرد شدند.

حوادث -  به گزارش مردم سالاری، سرگرد «علی سلیمانی» جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های متعدد از سرقت محموله بار کامیونها در سطح جاده‌های منتهی به شهرستان نظرآباد و متعاقب آن شکایت تعدادی از رانندگان کامیون‌ها به پلیس آگاهی این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت .

وی گفت : ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند که این سارقان در زمینه سرقت به عنف محموله‌های میلگرد از تریلی‌ها در استان‌های مختلف کشور فعال بوده و در نیمه‌های شب با سوء استفاده از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و توقف آنها برای استراحت در کنار جاده،اقدام به شکستن شیشه‌های کامیونهای بار میلگرد کرده و با ضرب‌و‌شتم رانندگان و بستن دست و پای آنها بار خودروهای مذکور را به سرقت می برند .


این مقام مسئول افزود : سارقان پس از رسیدن به جای امن‌، رانندگان را رها کرده و با سرقت بار و کفی تریلی‌های مذکور، خودرو را نیز در مکانی خلوت رها می‌کنند .

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد در ادامه بیان داشت: ماموران با انجام گشتهای شبانه روزی و مراقبت‌های ویژه در جاده‌های فرعی و اصلی شهرستان در نهایت سارقان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند . سارقان در بازجویی‌های ماموران پلیس آگاهی به سرقت به عنف چهار محموله‌های باری 934 هزار کیلوگرمی میلگرد اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند ./مردم سالاری

 

 


ویدیو : انهدام باند سارقان به عنف وکشف میلگرد