انقلاب فرانسه؛ این بار علیه بارسلونا و رئال مادرید :       رئیس باشگاه سویا ...



 

 

بازی ریال مادرید و بارسلونا , پیش بازی بارسلونا اتلتیکو مادرید , تساوی بارسلونا و ریال مادرید

 

رئیس باشگاه سویا گفت 18 باشگاه اسپانیا قصد دارند در اقدامی شبیه به ' انقلاب فرانسه' علیه سلطه بارسلونا و رئال مارید بر فوتبال این کشور قیام کنند.

''خوسه ماریا دل نیدو'' گفت این باشگاه می خواهند روز پنجشنبه برای پایان دادن به سلطه بارسلونا و رئال مادرید نشستی اعتراضی برگزار کنند .

گفتنی است، اعتراض این باشگاه ها به مبلغی است که بابت حق پخش تلویزیونی مسابقات به دو باشگاه برتر اسپانیا تعلق می گیرد.

دل نیدو که این جلسه را همانند ''انقلاب فرانسه'' می داند، گفت :انقلاب فرانسه نیز کم کم و با حضور ''ولتر'' و ''روسو'' آغاز شد و سرانجام با سرنگونی شاه فرانسه به پایان رسید .

وی ادامه داد :تصمیم ما قاطعانه است و می‌ خواهیم به وضعیت کنونی تقسیم پول پایان دهیم .

دل نیدو افزود :نمی توانیم اجازه دهیم دو باشگاه بارسلونا و مادرید که باشگاه های قدرتمند کشور هستند با گرفتن بیشترین مبلغ پول به سایر باشگاه ها لطمه وارد کنند.

رئیس باشگاه سویا در عین حال گفت که مشکل تقسیم پول در این جلسه حل نخواهد شد چرا که نیازمند زمان است ولی به هر حال مساله ای است که همه با آن موافقند .

به رغم اینکه اکثر باشگاه های اسپانیا می‌ دانند که دلیل مساوی نبودن تقسیم پول بین باشگاه ها این است که آنها مانند بارسلونا و مادرید جذابیتی برای شبکه های تلویزیونی ندارند اما تصمیم گرفته اند یک بار و برای همیشه به این نابرابری پایان دهند.

بارسلونا و رئال مادرید سالانه 140 میلیون یورو از تلویزیون ها پول دریافت می‌ کنند در حالی‌ که ''آتلتیکو مادرید'' و ''والنسیا '' سومین تیم این جدول سالانه 42 میلیون یورو دریافت می‌ کنند .


ویدیو : انقلاب فرانسه؛ این بار علیه بارسلونا و رئال مادرید