انصاری‌فرد: به احترام دایی حرفی نمی‌زنم : کریم انصاری‌فرد گفت: آقای محترم شما ...


کریم انصاری‌فرد گفت: آقای محترم شما که در جلسات ما یک ثانیه هم حضور نداشتید با کلمه پول عوام‌فریبی نکنید. خبرگزاری فارس: کریم انصاری‌فرد گفت: آقای محترم شما که در جلسات ما یک ثانیه هم حضور نداشتید با کلمه پول عوام‌فریبی نکنید.
 
کریم انصاری‌فرد در جواب اظهارات مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام و به آقایان محترم 100 بار دیگر می‌گویم خدا آن روز را نیاورد که من بخواهم به خاطر پول به پرسپولیس پشت کنم، من همیشه رو راست و شفاف حرف‌هایم را زده‌ام.

وی افزود: روابط عمومی محترم  زحمت‌کش باشگاه پرسپولیس شما که یک ثانیه در جلسات ما حضور نداشتید نقل‌ قول‌های دوستان را مطرح نکن و با آوردن کلمه پول به دنبال عوام‌فریبی نباشید من حرف‌هایم را زده بودم و به هیچکس هم بی‌احترامی نکرده بودم چون آرزویم سربلندی و موفقیت پرسپولیس است، حتی بدون انصاری‌فرد.

وی افزود: به احترام علی دایی بزرگ، کسی که قلباً دوستش دارم، دوست ندارم در خصوص بقیه ماجراها و برخی موضوعات حرفی بزنم اما عزیزانی که این حرف‌ها را می‌زنید مگر من بدون قرارداد حاضر نشدم دو بار به تمرین پرسپولیس بیایم؟ پس بهتر است از مطرح کردن برخی از مسائل خودداری کنید و سعی نکنید تا شأن و شئون را زیر سوال ببرید، احترام پرسپولیس بر من واجب است اما به کسی اجازه نمی‌دهم من را مقابل هواداران بزرگ این تیم و سرمربی بزرگش قرار دهند. همچنین رویانیان که یکی از مدیران لایق فوتبال است به من گفت دایی سه بار استخاره کرده و خوب در نیامده و من هم به حرف ایشان احترام گذاشتم پس بهتر است با این حرف‌ها کاری نکنید که برخی مسائل دیگر مطرح شود.

انصاری‌فرد در پایان گفت: من خدای ناکرده به دنبال تهدید و این حرف‌ها نیستم چون مطمئن باشید یک روز برمی‌گردم پیراهن پرسپولیس را می‌پوشم اما اجازه نمی‌دهم تا من را روبه‌روی این تیم قرار دهند الان هم می‌گویم از خدای بزرگ می‌خواهم که بهترین نتایج را برای پرسپولیس شاهد باشم، من به عشق این تیم ماندم اما قسمت نشد پرسپولیسی شوم ولی باز هم از هواداران می‌خواهم که مانند کوه پشت سر پرسپولیس باشند که ان‌شاءالله این تیم نتیجه بگیرد اما آقایان عزیز شما که در این جلسه نبودید در خصوص مسائل مختلف حرفی نزنید. اینطور بهتر است.


ویدیو : انصاری‌فرد: به احترام دایی حرفی نمی‌زنم