انزلی جدیدترین مشتری فرهاد مجیدی : جدی ترین گزینه مجیدی ملوان است و جدی ترین ...


جدی ترین گزینه مجیدی ملوان است و جدی ترین گزینه ملوان هم مجیدی. با توجه به اینکه ملوانی ها دیگر مشکل مالی ندارند، احتمال پیوستن مجیدی به این تیم بعید به نظر نمی رسد. تماشا: هر چقدر به پایان نقل و انتقالات نزدیک می شویم گمانه زنی ها برای بهترین مهره های بیرون مانده بیشتر می شود. یکی از این مهره ها فرهاد مجیدی کاپیتان سابق استقلال است که تاکنون با هیچ تیمی به توافق نرسیده اما هر روز خبر علاقه یکی از تیم های شهرستانی به خرید کاپیتان آبی ها به گوش می رسد. دیروز نوبت ملوان بود.

فرهاد مجیدی , ماشین بنتلی فرهاد مجیدی , گل فرهاد مجیدی به بیرانوند

گزینه هایی که منتفی شدند

پس از اینکه استقلال اعلام کرد نیازی به مجیدی ندارد، او ابتدا تصمیم گرفت با جباری به مس کرمان برود و حتی مذاکراتش با این تیم تا جایی جلو رفت که باشگاه در دادن شماره 7 و بازوبند کاپیتانی به او هیچ مشکلی نداشت.

 مسی ها حتی شرطش در مورد بازی نکردن در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال را هم پذیرفتند، همه چیز به گونه ای پیش رفت که همه منتظر عکس مجیدی با لباس نارنجی مس بودند ولی تغییر در مدیریت باشگاه باعث شد او از ادامه مذاکره با مسی ها انصراف دهد و مقصدش را از کرمان به سمت تبریز که جدی ترین خواهان او پس از مس بود کج کند ولی مشکلات مالی تراکتور باعث شد این همکاری صورت نگیرد و جعفری مدیرعامل تراکتور رسما اعلام کند برنامه ای برای جذب مجیدی ندارد.

این اتفاق باعث شد با توجه به اینکه روزهای پایانی نقل و انتقالات را سپری می کنیم، احتمال بیرون ماندن مجیدی زیاد شود ولی آخرین خبرها نشان می دهد که یک مشتری دست به نقد دیگر وارد بازی شده است.

بازیکنانی به سبک هدایتی

انزلی چی ها که با آمدن هدایتی دیگر چیزی به اسم مشکل مالی را به آن صورت احساس نمی کنند، پس از بازگرداندن نوری و زارع به انزلی، به سراغ مهره هایی از جنس مورد علاقه هدایتی رفتند که یکی از آنها علی کریمی بود. البته رفتن او به انزلی پس از توافقش با پرسپولیس منتفی شد.

ملوان آخرین مشتری مجیدی

آخرین اخبار نشان می دهد جدی ترین گزینه مجیدی ملوان است و جدی ترین گزینه ملوان هم مجیدی. با توجه به اینکه ملوانی ها دیگر مشکل مالی ندارند، احتمال پیوستن مجیدی به این تیم بعید به نظر نمی رسد. صادق درودگر که به تازگی حکم مدیرعاملی این باشگاه را از هدایتی گرفته است، در گفت و گویی با فارس اعلام کرده آنها مجیدی را می خواهند و حتی در تمجید از مجیدی گفته است او بازیکنی است که به  هرتیمی شخصیت می دهد البته با توجه به اینکه ستاره های ملوان همیشه بازیکنان بومی این تیم بوده اند،؛ کمتر پیش آمده که چهره شاخص غیربومی جذب این تیم شود و باید دید که واکنش هواداران ملوان درباره این انتقال محتمل چیست.


ویدیو : انزلی جدیدترین مشتری فرهاد مجیدی