اندر فواید بی شمار لالایی برای کودک : کودکان به طور طبیعی از همان لحظه تولد ...


کودکان به طور طبیعی از همان لحظه تولد با برخی صداها و آهنگ‌هایی، مثل لالایی آرام می‌شوند. در واقع لالایی نوعی آهنگ و آواز ملایم است که باعث آرامش و به خواب رفتن نوزادان و کودکان می‌شود. وب سایت نی نی بان: وقتی مادر برای فرزند خود لالایی می‌خواند به طور ناخودآگاه او را با ریتم و کلام آشنا می‌کند؛ در واقع زبان مادری را به او آموزش می‌دهد.

اندر فواید بی شمار لالایی برای کودک

انوع نوازش تا فواید آن برای کودک , فواید بستنی برای کودک , فواید شنا برای کودک  

کودکان به طور طبیعی از همان لحظه تولد با برخی صداها و آهنگ‌هایی، مثل لالایی آرام می‌شوند. در واقع لالایی نوعی آهنگ و آواز ملایم است که باعث آرامش و به خواب رفتن نوزادان و کودکان می‌شود. در تمام فرهنگ‌ها برخی از انواع لالایی به صورت سنتی همواره در میان مردم رواج دارد

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تازه پدرها کلیک کنند!

فواید میان وعده برای کودک , فواید منی برای پوست , اسباب بازی برای کودک یک ساله

کسانیکه به تازگی پدر شده اند، بهتر است بدانند مسائلی در خصوص مادر نوزادشان وجود دارد که باید از آنها آگاهی داشته باشند. تغییرات هورمونی، عدم اعتماد به نفس در تواناییهایی که یک مادر باید داشته باشد و محرومیت از خواب خوب و کامل، منجر به تغییراتی در رفتار همسر شما می شود و باعث می شود تغییراتی را در خلق و خوی او بوجود بیاورد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بهترین توصیه های درمانی برای انواع زخم های خردسالان

غذای مناسب برای کودک زیر یک سال , دعا برای باز شدن زبان کودک , لالایی کودک

برای رفع زخم های پوستی خردسالان چه کارهایی باید انجام بدهیم ترمیم انواع زخم ها در اطفال به چه عواملی بستگی دارد چگونه باید از آن ها مراقبت کنیم...

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



اگر کودک وسواسی دارید بخوانید

دعا برای حرف زدن کودک , فواید رابطه زناشویی برای همسران , نقاشی برای روز جهانی کودک

اختلال وسواس فکری و عملی در کودکان ریشه وراثتی و خانوادگی دارد. سعید رضایی اظهار کرد: اختلال وسواس فکری و عملی در کودکان یکی از انواع اختلالات اضطرابی مزمن است که ریشه وراثتی و خانوادگی داشته و به اشکال مختلف دیده می‌شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



اوقات کودک را با چه کارهایی در منزل پر کنیم؟

فواید روغن نارگیل برای پوست , فواید حجامت برای پوست صورت , فواید گلاب برای پوست

با فرا رسیدن فصل سرد سال، پدر ومادر می مانند و کودکی که مدام غر می زند و دلش می خواهد به پارک برود. در این میان والدین نمی دانند، چطور می توانند جای خالی پارک را برای او پر کنند تا کمتر بهانه بگیرد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : اندر فواید بی شمار لالایی برای کودک