اندروید 6.0 بالاخره یک درصدی شد : گوگل که هر ماه سهم استفاده از نسخه‌های مختلف ...


گوگل که هر ماه سهم استفاده از نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید را منتشر می‌کند، در تازه‌ترین آمار به این موضوع اشاره کرده که سهم اندروید 6.0 به ۱٫۲ درصد رسیده است. مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: گوگل جدول سهم نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید را منتشر کرد که بر اساس آن سهم سیستم‌عامل اندروید 6.0 یا مارشمالو به بیش از یک درصد رسیده است.

اندروید , بازی اندروید , دانلود بازی اندروید

گوگل که هر ماه سهم استفاده از نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید را منتشر می‌کند، در تازه‌ترین آمار به این موضوع اشاره کرده که سهم اندروید 6.0 به ۱٫۲ درصد رسیده است.

البته با توجه به مدت زمانی که جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید راهی بازار شده، سهم استفاده از آن چندان هیجان‌انگیز نیست و از سایر نسخه‌ها فاصله‌ی زیادی دارد. از طرف دیگر هنوز بسیاری از شرکت‌های مهم سازنده‌ی تلفن‌های همراه مانند سامسونگ، ال جی و سونی بروزرسان اندروید 6.0 را برای گوشی‌های خودشان عرضه نکرده‌اند. به احتمال زیاد اگر این شرکت‌ها اندروید 6.0 را برای محصولات خودشان عرضه کنند، سهم استفاده از اندروید مارشمالو بیشتر از این خواهد شد.

در اطلاعات منتشر شده، سهم نسخه‌ی لالی پاپ (Lollipop) سیستم عامل اندروید به ۳۴٫۱ درصد رسیده است. سهم این نسخه قبلا ۳۲٫۶ درصد بوده است. همچنین نسخه‌ی کیت کت (KitKat) در حال حاضر ۳۵٫۵ درصد بازار اندروید را به‌دست گرفته است. سهم سایر نسخه‌های اندروید مانند Jelly Bean ،Ice Cream Sandwich و Gingerbread هم به ترتیب ۲۳٫۹ درصد، ۲٫۵ درصد و ۲٫۷ درصد اعلام شده است. در ادامه می‌توانید نمودار رسمی درصد استفاده از نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید را مشاهده کنید:

برنامه نویسی اندروید , شبیه ساز اندروید , آموزش اندروید استودیو
درصد استفاده از نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید


ویدیو : اندروید 6.0 بالاخره یک درصدی شد