انتقام مرگبار سارق مغازه از شاکی :   اخبار حوادث - انتقام مرگبار سارق مغازه ...



انتقام زن سارق از مردان هوسران , اجاره مغازه , دکوراسیون مغازه

 

اخبار حوادث - انتقام مرگبار سارق مغازه از شاکی / 20 سال زندگی مخفیانه قاتل در علی‌آباد کتول

سارق مغازه برای گرفتن انتقام ، شاکی را به قتل رساند و پس از 20 سال زندگی مخفیانه در علی آباد کتول توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تابستان سال 73 در شهرستان جم استان بوشهر فردی به نام "نادر" با اسلحه گرم  به قتل می‌رسد.

کارآگاهان جرائم جنایی پلیس آگاهی از آن سال اقداماتی جهت دستگیری قاتل را انجام دادند اما به نتیجه‌ای ختم نشد تا اینکه در سال 91 با تشکیل کمیته تخصصی وی‍ژه جرائم قتل، پرونده "نادر" مجدد مورد بررسی دقیق کارآگاهان این کمیته قرار گرفت.
 
با تلاش کارآگاهان در سال جاری هویت قاتل به نام "محسن" مشخص و  مخفیگاه وی در شهرستان علی‌آباد کتول از توابع استان گلستان را شناسایی شد.

در ادامه با شناسایی مکان مخفیگاه قاتل به دلیل حساسیت موضوع بلافاصله تیم ‌های پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه قاتل متواری اعزام و پس از 8 روز فعالیت در منطقه علی آباد سرانجام "محسن" شناسایی و دستگیر شد.
 
پس از انتقال متهم به پایگاه پلیس آگاهی بوشهر در بازجویی‌های پلیسی وی به ارتکاب قتل با اسلحه شکاری اعتراف کرد و بیان داشت: سال 65 پس از  سرقت از مغازه فرد مقتول توسط ماموران کلانتری دستگیر و به دلیل عدم رضایت صاحب مغازه (نادر) موظف به پرداخت رد عین مال و تحمل 30 ضربه شلاق گردیدم که با کینه ای که از مقتول داشتم و اختلاف قبلی در سال 73 اقدام به قتل صاحب مغازه کردم.
 
سرهنگ حسین بارونی رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر درباره این خبر به باشگاه خبرنگارن،گفت: پرونده متهم پس از تکمیل به مقام قضایی ارجاع شد.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : انتقام مرگبار سارق مغازه از شاکی