انتقام عجیب مرد مسافرکش از زن جوان : راننده پراید که از مسافرش خوشش آمده بود، ...



راننده پراید که از مسافرش خوشش آمده بود، او را به شام دعوت کرد اما وقتی با مخالفت او روبه‌رو شد دست به انتقام‌جویی شومی زد.

به گزارش همشهری، مدتی قبل زن جوانی سراسیمه و وحشتزده نزد مأموران پلیس رفت و از ماجرای شومی كه برایش اتفاق افتاده بود پرده برداشت.

این زن كه آثار ضرب و شتم روی سر و صورتش دیده می‌شد به مأموران كلانتری نواب گفت: ساعت21 بود كه در غرب تهران سوار خودروی پرایدی شدم اما در بین راه راننده تغییر مسیر داد و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. وقتی مقاومت كردم او با چاقو مرا به قتل تهدید كرد و كتكم زد كه در نهایت آنقدر التماس كردم تا رهایم كرد و من در آن لحظه موفق شدم شماره پلاك خودرو را یادداشت كنم.

دستگیری
با این شكایت، پرونده‌ای پیش روی قاضی حسین‌پور بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران تشكیل شد و با دستور وی، تیمی از كارآگاهان جست و جوی خود را برای دستگیری راننده آغاز كردند. او روز گذشته دستگیر شد و وقتی پیش‌روی قاضی قرار گرفت چنین گفت: وقتی زن جوان را به‌عنوان مسافر سوار كردم از او خوشم آمد و پیشنهاد دادم كه با هم به رستوران برویم و شام بخوریم. او ابتدا قبول كرد و خواست تا به‌صورت دربست او را به خیابانی در پایتخت ببرم. من هم هرچه او گفت انجام دادم اما بعد از یك ساعت موبایلش زنگ خورد و گفت كه باید حتما به خانه برود و دعوت مرا برای شام رد كرد. همین باعث شد كه عصبانی شوم چراكه تصور كردم او مرا فریب داده و یك ساعت سركارم گذاشته است.

برای همین كنار دیوار توقف كردم به‌طوری‌كه او نمی‌توانست از ماشین پیاده شود. آنجا بود كه برای انتقام‌جویی او را كتك زدم و چاقویی از داشبورد برداشته و روی پاهایش قرار دادم و با تهدید او را تسلیم نیت شوم خود كردم. حتی وقتی مقاومت كرد چاقو را روی گردنش گذاشتم و تهدید كردم اگر فریاد بزند او را می‌كشم اما پس از لحظاتی عذاب وجدان گرفتم و رهایش كردم.این جوان پراید سوار بعد از اعتراف به جرم خود با قرار قانونی راهی بازداشتگاه شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد تا زوایای پنهان پرونده آشكار شود.

  اخبار حوادث  -   همشهری 


ویدیو : انتقام عجیب مرد مسافرکش از زن جوان