انتقاد صریح مسجدجامعی خطاب به قالیباف :   اخبار سیاسی - انتقاد صریح مسجدجامعی ...



انتقاد روحانی از قالیباف در اجلاس شهرداران , قالیباف , دختر قالیباف

 

اخبار سیاسی - انتقاد صریح مسجدجامعی خطاب به قالیباف

شهرداری تهران امروز فاز دوم خط ۳ مترو را افتتاح کرد. همزمانی این مراسم با جلسه هفتگی شورای شهر، با انتفاد اعضای شورا مواجه شد.

به گزارش خبرآنلاین، اولین تذکر را شهرداری تهران امروز در ابتدای جلسه علنی شورای شهر دشت کرد. جایی که اعضای شورای شهر به افتتاح همزمان خط 3 مترو توسط محمدباقر قالیباف با شروع جلسه هفتگی شورای شهر اعتراض کردند.

رئیس شورای شهر در سخنانی به شهردار تهران تذکر داد "ادب اداری" را درباره شان شورای شهر رعایت کند.

احمد مسجدجامعی، درباره افتتاح خط 3 مترو در صبح امروز سه شنبه گفت: "قطعا روزهای زیادی برای افتتاح مترو وجود داشت و زحمت زیادی که دوستان برای این دوره کشیده اند، قطعا در دوره های قبلی نیز کشیده شده و بخشی هم که معاونت سابق اداری و مالی شهرداری آقای پورزرندی کشیده اند. ولی لازم است شان شورا نیز رعایت شود."

رئیس شورای شهر گفت: "این جمع (شورای شهر) نمایندگان مردم تهران هستند و مردم دوست دارند نمایندگان آنها در مناسبتهایی که مربوط به همه می شود از جمله متروی تهران، حضور داشته باشند. لذا این سئوال باقی می ماند چرا امروز مترو افتتاح شده است."

او در ادامه از دنیامالی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر خواست از شهرداری تهران درباره تنظیم وقت افتتاح مترو سئوال کند: "تنظیم وقت افتتاح چطور می شود درست در ساعت شروع جلسه علنی شورای شهر باشد، امیدواریم آقای دنیامالی در کمیسیون این مسئله را بپرسند. شورای شهر دوره چهارم برای حمل و نقل ریلی به دلیل اینکه اولویت دارد تا آلودگی هوا را از بین ببرد و باعث کاهش هزینه در سبد خانوار خانواده های آسیب پذیر باشد، تلاش زیادی کرده است، از جمله جلساتی که با شهرداری و دولت گذاشته تا این اولویت را شاهد باشیم لذا به لحاظ ادب اداری اقتضا می کرد شرایط به گونه ای فراهم شود تا اعضای شورای شهر در این افتتاح کنند. اگر اعضای شورا نباشند که اقدامات شهرداری راه به جایی نمی برد."

به دنبال این سخنان، اسماعیل دوستی نیز تذکر خود را درباره مشکلات شهرداری منطقه 2 اظهار کرد.
اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 


ویدیو : انتقاد صریح مسجدجامعی خطاب به قالیباف