انتقاد سرپرست باشگاه استقلال از حسن‌زاده : سرپرست باشگاه استقلال با طرح این ...


سرپرست باشگاه استقلال با طرح این پرسش که در فوتبال ایران چه خبر است، گفت: تا چه زمانی باید نتایج داخل زمین تابع تصمیمات ناعادلانه آقایان در بیرون از زمین باشد؟ خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده درباره محرومیت حنیف عمران‌زاده اظهار داشت: باید گلایه‌ای از اسماعیل حسن‌زاده مطرح کنم. چطور رئیس کمیته انضباطی تحمل انتقاد یک بازیکنی که در شرایط بازی بوده و 90 دقیقه انواع فحاشی‌ها را تحمل کرده است، ندارد؟ ما باید نسبت به انتقادات یک بازیکن سعه صدر خود را بالا ببریم.

وی افزود: این عادلانه نیست که در حساس‌ترین بازی ما یک بازیکن به دلیل انتقاد از رئیس کمیته انضباطی محروم شود. تا چه زمانی باید نتایج داخل زمین تابع تصمیمات ناعادلانه آقایان در بیرون از زمین باشد؟ کسی که به مسئولیتی می‌رسد، باید آستانه تحملش را هم بالا ببرد و درست نیست حسن‌زاده برای یک نقد و اعتراض شخصی بازیکنی را محروم کند. چطور دوستان در موضوعات مشابه و شکایت‌های مدیربرنامه از فلان دروازه‌بان رضایت مدیربرنامه را لحاظ می‌کنند و شب بازی بازیکن را می‌بخشند؟ در اینجا هم حسن‌زاده باید رضایت بدهد.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: چطور پیش از بازی ما با فولاد محرومیت اسماعیل شریفات را بخشیدند ولی الان این امکان وجود ندارد؟ سوال ما اینجاست که اگر حریف ما یک تیم اصفهانی نبود باز هم بازیکن ما را محروم می‌کردند؟ در اینجا حق 20 میلیون هوادار به خاطر یک اعتراض تضییع شده است. من از این به بعد مقابل این رفتارهای ناعادلانه سکوت نمی‌کنم و از حقوق هواداران استقلال دفاع خواهم کرد.

افشارزاده تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم در این فوتبال چه خبر است. در حال حاضر باشگاه استقلال منتظر پاسخگویی مراجع ذی صلاح و آقای علی کفاشیان در این رابطه است. هواداران استقلال منتظر پاسخ فدراسیون و کمیته انضباطی هستند که چرا باید در آستانه بازی حساس این تیم، بازیکن تیم محبوب‌شان پس از فحاشی 90 دقیقه‌ای تماشاگران تیم حریف به وی، فقط به دلیل اعتراض به رئیس کمیته انضباطی محروم شود و حتی حق اعتراض نیز ندارد؟ این در حالی است که یک خلافکار و مجرم حتی یک قاتل در محاکم قضایی حق اعتراض و تجدیدنظر دارد اما حنیف را یک بازی محروم کرده‌اند که حق اعتراض نداشته باشد.


ویدیو : انتقاد سرپرست باشگاه استقلال از حسن‌زاده