انتقاد تند اسکوچیچ از داوران لیگ : دراگان اسکوچیچ معتقد است که او اهل حرف زدن ...


دراگان اسکوچیچ معتقد است که او اهل حرف زدن در مورد داوری نیست، ولی اشتباه داور در دیدار مقابل سایپا او را مجبور کرد تا واکنش نشان دهد. ورزش سه: دراگان اسکوچیچ معتقد است که او اهل حرف زدن در مورد داوری نیست، ولی اشتباه داور در دیدار مقابل سایپا او را مجبور کرد تا واکنش نشان دهد.

اسکوچیچ گفت: داورها مثل بازیکنان و مربی ها انسان هستند و طبیعی هست که ایراد داشته باشند و اشتباه کنند. هر کس که من را بشناسد می داند که دوست ندارم در مورد داورها نظر بدهم. اما اظهار نظر دیروز من نسبت به داوری به این خاطر بود که من باید از باشگاه و تیمم دفاع کنم.

او ادامه داد: داوری در بازی با سایپا ایرادهای زیادی داشت، اما یکی از تصمیمات او خیلی در بازی تاثیر گذار بود. در نتیجه من هم نسبت به آن عکس العمل نشان دادم. بعضی از صحنه ها طوری است که نمی توانی قاطعانه در مورد آن نظر بدهی ولی در مورد صحنه خطای کاپیتان سایپا جای هیچ گونه شبهه ای باقی نمی ماند. حتی خود او بعد از بازی اعلام کرد که با خطایی که در بازی انجام داد مستحق گرفتن کارت زرد دوم بود.

وی افزود:برای من جالب است که با وجود اشتباهی که داور مرتکب شده بود بعد از بازی من منتظر بودم که از عملکرد داور انتقاد شود ولی همه شروع کردند به نقد صحبتهای من !

اسکوچیچ گفت: به عقیده من فدراسیون فوتبال بیشتر از آنکه بخواهد از داورها حمایت کند باید از تمامیت فوتبال و حق و حقوق تیمها دفاع کند. اینطور نیست که یک تیم و یک باشگاه و یک شهر بازی بکنند. داورها مسوولیت سنگینی دارند، چون آنها با احساسات و علایق هواداران و مسوولان یک تیم رو برو هستند. آنها در واقع به طورغیر مستقیم روی عملکرد کارهای ما، تاثیر گذار هستند. یعنی داوران با تصمیماتی که می گیرند روی زحمات و کارهایی که یک تیم در طول ماهها انجام می دهد، تاثیر می گذارند.

سرمربی فولاد در مورد اشتباهات داوری، افزود: من هیچ وقت به داور اتهام گرفتن رشوه و یا دزدی نزدم! این واژگان در شان من نیست. ولی من به صراحت گفتم حقوق ما در این بازی به سرقت رفت و دزدیده شد. من واقعا از عملکرد داور در بازی ما مقابل سایپا متعجب شدم. به عقیده من یک داور جنتلمن زمانی که می بیند اشتباهی کرده و حتی خود بازیکن هم اعتراف می کند که مرتکب خطا شده بود، باید عذرخواهی کند و به نظر من آقای صفایی باید عذرخواهی کند.

او در پایان گفت: انتقاد من نسبت به داوری در واقع هیچ عذر و بهانه ای برای من نسبت به باخت ایجاد نمی کند ما فصل بدی را شروع کردیم و داریم آن را طی می کنیم ما مسشکلاتمان را می دانیم و سعی می کنیم آن را حل کنیم. به نظرم من نیرو و دانش کافی را دارم که فولاد را به روزهای خوبش برگردانم. وقتی که این ماموریتم را انجام دهم باشگاه را ترک می کنم


ویدیو : انتقاد تند اسکوچیچ از داوران لیگ