انتقاد تند از ادبیات «گاو» و «خس و خاشاک» : مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید ...


مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این که استفاده از ادبیاتی مانند 'گاو'، 'خس و خاشاک'، 'بیسواد' و 'تازه به دوران رسیده' خواندن طرف مقابل باید از فضای سیاسی ایران بیرون برود، ابراز کرد: واقعاً در جمهوری اسلامی که این همه شهید داده جای خودنمایی و قهرمان پروری و بی اهمیتی به احساسات مردم، باید به آنها شخصیت بدهیم. خبرگزاری ایرنا: مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: 'نظام جمهوری اسلامی با تدبیر قاطعانه مساله حصر را حل می کند و من روی این مسئله نگرانی ندارم.'

' محسن رضایی در برنامه ای با موضوع فتنه 88 و راهپیمایی روز 9 دی که از شبکه سه سیما پخش شد، با بیان این مطلب گفت: نظام روی منافع ملی و ارزش های انقلاب مسئله حصر را حل می کند و دوباره عده ای نباید از این جریان یک فتنه دیگر درست کنند. چون اینکه به خیابان بیایند یا نامه بنویسند تاثیری ندارد و نظام براساس منافع ملی، این مساله را حل خواهد کرد.»

رضایی با تأکید بر این که استفاده از ادبیاتی مانند 'گاو'، 'خس و خاشاک'، 'بیسواد' و 'تازه به دوران رسیده' خواندن طرف مقابل باید از فضای سیاسی ایران بیرون برود، ابراز کرد: واقعاً در جمهوری اسلامی که این همه شهید داده جای خودنمایی و قهرمان پروری و بی اهمیتی به احساسات مردم، باید به آنها شخصیت بدهیم. صادقانه با مردم صحبت کنیم. ما بهترین مردم را در این کشور داریم و باید دست تک تک آنها را دولت ها ببوسند، کما اینکه اگر مردم در 9 دی نیامده بودند نهادهای دولتی و مخالفین به بن بست رسیده بودند.


ویدیو : انتقاد تند از ادبیات «گاو» و «خس و خاشاک»