انتقاد باران کوثری به سریال‌هایی که از تلویزیون پخش می‌شود : باران کوثری می‌گوید ...



باران کوثری , سریال باران , بیوگرافی باران کوثری

باران کوثری می‌گوید سریال‌های مردم پسند کمتر از تلویزیون پخش می‌شود.

باران کوثری بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها مشغول بازی در مینی‌سریال «دندون طلا» است  درباره فضای شبکه نمایش خانگی و رقابت آن با تلویزیون اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که اخیرا در مدیریت صداوسیما اتفاق افتاد، انتظار می‌رفت اوضاع بهتر شود اما به نظر می رسد هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

بازیگر «صاحبدلان» با بیان اینکه دیگر سریالی مثل «امام علی (ع)» مردم را پای تلویزیون نمی‌نشاند، تأکید کرد: این روزها اکثرا کارهای ضعیفی روی آنتن می‌رود که مردم به اجبار ناچارند آنها را تماشا کنند. برخی هم به سمت شبکه‌های ماهواره‌ای کشیده می‌شوند و سریال‌های ضعیف‌تری می‌بینند. اکنون مردم سریال‌هایی را که دلشان می‌خواهد و می‌پسندند کمتر در تلویزیون می‌بینند.

تمایل مردم به سریال‌های ضعیف‌تر ماهواره به خاطر رنگ و لعاب
کوثری افزود: وقتی که کلیت سریال های داخلی مشابه سریال های ماهواره ای است عده ای از افراد ترجیح می دهند آثار ماهواره ای را دنبال کنند که رنگ و لعاب ظاهری بیشتری هم دارد.

وی تصریح کرد: با این حال راه‌اندازی شبکه‌ نمایش خانگی به بهبود اوضاع کمک می‌کند. می‌شود از این موقعیت استفاده کرد و آثاری چون «دندون طلا» یا قصه‌های اجتماعی که در تلویزیون اجازه ساخت ندارند در شبکه نمایش خانگی ساخت.

بازیگر فیلم در حال ساخت «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان درباره فیلم «عصبانی نیستم» هم گفت: ما همچنان امیدواریم. خود آقای ایوبی هم تلاشش را می‌کند و نمی‌شود این موضوع را نادیده گرفت.

کوثری در پایان اعلام کرد: برداشتی که ما از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد داشتیم این بوده که نگاه مثبتی درباره اکران «قصه‌ها»،‌ «عصبانی نیستم» و «خانه پدری» داشته‌اند.

 اخبار فرهنگی  -  مهر 


ویدیو : انتقاد باران کوثری به سریال‌هایی که از تلویزیون پخش می‌شود