انتقاد آیت الله نوری همدانی از صدا و سیما : آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع ...


آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید از كم توجهی صدا و سیما به سخنرانی های مذهبی و پخش در ساعات نامناسب از رسانه ملی انتقاد كرد. خبرگزاری ایرنا: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید از كم توجهی صدا و سیما به سخنرانی های مذهبی و پخش در ساعات نامناسب از رسانه ملی انتقاد كرد.

به گزارش مركز خبر حوزه، وی روز پنجشنبه در دیدار تعدادی از مبلغان حوزه علمیه قم افزود: متاسفانه صحبت های ارزنده از علمایی كه با انقلاب همراه هستند كه حاصل سال ها كسب علمشان است در پاسی از شب در شبكه های تلویزیون پخش می شود كه عموم مردم در حال استراحت می باشند، ولی فیلم هایی كه هیچ محتوایی برای مخاطب ندارند را در ساعاتی پخش می كنند كه بیننده زیادی دارند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه سخنان خود خطاب به مبلغان گفت: شغل شما بسیار حساس و مفید است و دنباله شغل انبیاست، از این جهت افتخاری است كه این امر را صحیح انجام دهیم.

وی با بیان روایتی افزود: هركس با تبلیغ خود یك نفر را احیا كند، توانسته رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد و همچنین یكی از چیزهایی كه باید در حوزه ها به آن توجه شود، تربیت مبلغان نمونه در عرصه های مختلف است، تا بتوانند در جامعه تاثیرگذار باشند.

وی اضافه كرد: حوزه های علمیه انقلابی هستند؛ سعی كنید حوزه را همچون سابق انقلابی نگه دارید، لذا كار شما بسیار مقدس و عالی است.

آیت الله نوری همدانی با بیان این كه باید اركان انقلاب، اهداف، ثمرات و بركات و همچنین خطراتی كه انقلاب را تهدید می كند را بشناسیم، گفت: حوزه علمیه باید در طرح های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره به میدان بیاید.

وی همچنین با بیان این كه استكبار ستیزی را در سرلوحه كارهای خود قرار دهیم و به آمریكا نرمش
نشان ندهیم اظهارداشت: باید اسلام ناب را ترویج دهیم و مردم را همیشه روشن و آگاه نگه داریم و سعی كنیم با بیان روایات و قرآن، مسائلی یاد دهیم كه به كار مردم بیاید.

این مرجع تقلید اركان انقلاب را اسلام ناب، مردم و ولایت فقیه بیان كرد و افزود: باید نقش ولایت فقیه را در جامعه اسلامی بیان كنیم و سعی كنیم انقلابی بمانیم.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی معاون تبلیغ و آموزش های
كاربردی حوزه های علمیه با ارائه گزارشی از فعالیت های این معاونت و برنامه های مبلغان، اظهارداشت: معاونت تبلیغ در برنامه های تبلیغی خود چشم اندازی را تعریف كرده است و در ورای آن جلساتی را با مبلغان نمونه گذاشته تا شیوه های تبلیغی خود را بیان كنند و در جهت انقلابی ماندن جامعه و حوزه سهم بسزایی داشته باشند.


ویدیو : انتقاد آیت الله نوری همدانی از صدا و سیما