انتقادهای تند مازیار زارع از پرسپولیس : بازیکن میانی تیم ملوان در آستانه دیدار ...


بازیکن میانی تیم ملوان در آستانه دیدار برابر پرسپولیس انتقادهای تندی را علیه تیم سابقش مطرح کرد. خبرگزاری ایسنا: بازیکن میانی تیم ملوان در آستانه دیدار برابر پرسپولیس انتقادهای تندی را علیه تیم سابقش مطرح کرد.

مازیار زارع در آستانه دیدار برابر پرسپولیس اظهار کرد: به لطف خدا مشکل خاصی ندارم. با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم و کارهای تاکتیکی که آقای احمد زاده برای ما در نظر گرفت در حال حاضر آماده‌ام ولی بارندگی این چند روز اخیر خللی در تمرینات ما ایجاد کرد هر چند که در مجموع مشکل خاصی نبود.

وی درباره شادی پس از گلش به پرسپولیس گفت: شادی بعد از گل من به پرسپولیس حق من و حق شهر من و حق تمامی دوستداران ملوان بود و به کسی ربطی ندارد که من بعد از گل چطور شادی می‌کنم. من از کسی جز خدا نمی‌ترسم و اگر بتوانم در بازی جام حذفی گلی بزنم مطمئن باشید هزار برابر شادی قبلی‌ام خوشحالی می‌کنم و اگر هم تیمی‌هایم گل بزنند هم باز هم شادی می‌کنم.

 من جواب آنها را با مصاحبه کردن نمی‌دهم بلکه مصاحبه کردن و حرف زدن کار آدمهای ضعیف است. من در زمین مسابقه به آنها نشان می‌دهم که مرد عمل هستم و فکر می‌کنم که اگر چهارشنبه رو فرم باشم برای پرسپولیس و هوادارانش خیلی گران تمام می‌شود و جواب مصاحبه بازیکنان را جلوی رویشان می‌دهم تا دیگر از این طور حرفها راجع به من و تیمم نزنند.


زارع ادامه داد: من در آنجا بازی کردم و به خوبی می دانم که آنجا چه خبر است ولی آرزو می‌کنم که نتیجه در داخل زمین مشخص شود ولی شناختی که من از بازیکنان خودمان دارم و از آمادگی تیمی و فردی آنها مطلع هستم پرسپولیس بازی سختی مقابل ما دارد و این موضوع را در چند روز گذشته در مصاحبه‌های کادر و بازیکنانشان به وضوح میبینیم که از ملوان می‌ترسند. البته آنها نفراتشان تکمیل تر شده ولی بچه‌های ما اگر در روز خوبشان باشند مطمئن باشید که برنده ما هستیم.

وی در مورد هواداران ملوان گفت: به هرحال ملوان متکی به هوادارانش است و باحسی که بازیکنان از هواداران می‌گیرند همیشه انگیزه ای مناسب برای رویارویی با هر تیمی را دارند. مطمئنم که در روز چهارشنبه انزلی چی‌های زیادی به آزادی می آیند و و همه‌ی تیم از دیدن آنها روحیه‌ای دو چندان می گیرند و ان شاءالله بتوانیم آنها را خوشحال به خانه بفرستیم.

زارع همچنین در مورد بازی چهارشنبه گفت: یکی از دلایل اصلی فوتبال امروز ملوان لذت بردن از بازی خودمان است. ما فوتبال را برای لذت بردن بازی می‌کنیم و این برای خود بازیکن هم بسیار زیبا و ارزشمند است. پرسپولیس باعث شد که من فکر کنم که به نابودی درونی رسیده‌ام. آنها با من کاری کردند که من در خودم حل شوم و دیگر میلی به فوتبال نداشته باشم. من اهل حاشیه و مصاحبه نبودم و اولین کسی بودم که سر تمرین می‌رفتم ولی در آنجا اگر باج ندهی نابودت می‌کنند!

عده ای از لیدرها و خبرنگاران با من خصومت شخصی داشتند و چون من به آنها باج نمی‌دادم که راجع ب من مطلب بنویسند دچار مشکل شده بودم. در پرسپولیس از لحاظ فوتبالی خیلی ضرر کردم ولی از وقتی که به ملوان آمدم دوباره احساس کردم که می‌توانم فوتبال بازی کنم و از وقتی که آقای احمدزاده آمدند دوباره اشتیاقم به بهتر شدن زنده شد. در اینجا هم تیمی‌ها و جو هواداران ومحیط تیمی فوق العاده ای وجود دارد. در ملوان رفاقت همدلی و آرامش وجود دارد.


وی در پایان گفت: پیش بینی بازی سختی را دارم و البته بیشتر برای خودم امیدوارم که نتیجه در زمین رقم بخورد و نه در بیرون زمین. البته ما باید طوری بازی کنیم که هیچ بهانه‌ای دست آنها ندهیم وبا قدرت نتیجه را به نفع خودمان به پایان برسانیم. یاد دارم که در روزهایی که بازیکن پرسپولیس بودم آنها همیشه از رویارویی با ملوان می‌ترسیدند چه برسد به الان که ملوان دوباره آن تیم پرقدرت قبل شده است. باز هم می گویم که بازی با پرسپولیس در تهران سخت است ولی اگر ما خودمان باشیم حتما می بریم.


ویدیو : انتقادهای تند مازیار زارع از پرسپولیس