انتشار ویدئوی تکان دهنده از جنایات داعش : ویدئویی بسیار خشن از سر بریدن، تیر ...


ویدئویی بسیار خشن از سر بریدن، تیر خلاص زدن، به صلیب کشیدن و از کوه به پایین پرت کردن قربانیان توسط گروه تروریستی داعش به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. پایگاه خبری انتخاب: ویدئویی بسیار خشن از سر بریدن، تیر خلاص زدن، به صلیب کشیدن و از کوه به پایین پرت کردن قربانیان توسط گروه تروریستی داعش به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

فرانس 24 نوشت: این ویدئو که لحنی "طنز آمیز"دارد، تمامی ویدئوهای خشونت آمیزی است که داعش از خود منتشر میکند، پیامش این است که به هیچ شکل به افرادی که داعش را تبلیغ میکنند نزدیک نشوید... .سازندگانش؟ وزارت خارجه امریکا!

 عجیب است که وزارت خارجه امریکا چنین تصاویر خشن و شوکه کننده ای را منتشر کرده است. اما این ویدئو بخشی از فعالیت های یک سال و نیم اخیر امریکا در برنامه "دوباره فکر کن، برگرد"است.

جدیدترین اخبار جنایات جلادان داعش , جنایات جدید داعش , جملات تکان دهنده

برنامه ای که جامعه انگلیسی زبان را نشانه گرفته است که می توانند مورد هدف حمله تبلیغاتی گروه های تروریستی برای جذب و عضویت قرار گرفته باشند.

به نوشته ی فرانس 24، وزارت خارجه امریکا در این برنامه سعی میکند تا تروریست ها را از طریق شبکه های مجازی مانند فیسبوک، توییتر و یوتیوب... به نوعی "رسوا"کند.

 آنها حتی در شبکه های مجازی مستقیما وارد گفتگو میشوند و سعی میکنند تا آنها را از پیوستن به گروه هایی مانند داعش بازدارند.

در حالی که گروه های تررویستی هرچه بیشتر فعالیت های آنلاین در شبکه های مجازی را در پیش میگیرند، آمریکا نیز بیشتر سعی میکند تا از شیوه های مشابه به آنها "پاتک"بزند.

 با این حال بسیاری از ناظران که معتقدند جوانان در غرب به خاطر خشونت گروه هایی مانند داعش جذب آنها میشوند با دیدن ویدئوهای خشن ساخت وزارت خارجه امریکا بیشتر برای پیوستن به این گروه ترغیب خواهند شد.


ویدیو : انتشار ویدئوی تکان دهنده از جنایات داعش