انتشار مطالب غیراخلاقی برای سرگرمی! : رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان، ...


رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان، گفت: مدیر وبلاگی که اقدام به انتشار محتویات غیر اخلاقی در فضای مجازی می‌کرد با اقدامات پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد. خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان، گفت: مدیر وبلاگی که اقدام به انتشار محتویات غیر اخلاقی در فضای مجازی می‌کرد با اقدامات پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حبیب‌الله رجبلی گفت: برابر رصد فضای مجازی و همچنین اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا گلستان، وبلاگی که اقدام به انتشار محتویات غیر اخلاقی می‌کرد را شناسایی و با تشکیل پرونده موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، نهایتاً فردی به هویت معلوم به عنوان مدیر سایت که در سطح شهرستان گرگان استان گلستان اقدام به بارگذاری مطالب و انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی می‌کرد، شناسایی و طی هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان در ادامه افزود: متهم در تحقیقات تخصصی بعمل آمده به بزه انتسابی خود اقرار و علت و انگیزه این اقدام خود را صرفأ جنبه سرگرمی و تفریح در فضای مجازی عنوان کرد.

رجبلی همچنین گفت: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی در پایان با اشاره به آن دسته از مدیران وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های اینترنتی که در پوشش فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند.


ویدیو : انتشار مطالب غیراخلاقی برای سرگرمی!