انتشار شایعه جدایی کی‌روش از تیم ملی! : «کارلوس کی‌روش از تیم ملی جدا می‌شود». ...


«کارلوس کی‌روش از تیم ملی جدا می‌شود». این خبری است که در چند ساعت اخیر در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود اما منبع و مأخذ مشخصی ندارد. عصر ایران: «کارلوس کی‌روش از تیم ملی جدا می‌شود». این خبری است که در چند ساعت اخیر در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود اما منبع و مأخذ مشخصی ندارد.

طبق این شایعه دور از ذهن، سرمربی تیم ملی فوتبال به خاطر درگیری با مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته پس از بازی با گوام که فردا برگزار می‌شود، از تیم ملی خداحافظی کند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که دلایل عنوان‌شده برای جدایی سرمربی و همینطور زمان این جدایی بسیار عجیب و غریب به نظر می‌رسد. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بارها در زمان‌های گذشته در این پنج سال در آستانه جدایی از تیم ملی ایران قرار گرفته و هر دفعه شرایط بسیار بدتر از این بار بوده و کی‌روش ماندگار شده؛ اما صحبت از جدایی مرد پرتغالی آن هم 24 ساعت قبل از بازی مقابل گوام، بیش از اینکه رنگ واقعیت داشته باشد، شکل دروغین دارد.

سرمربی تیم ملی البته به خاطر مدل پرداخت‌های فدراسیون فوتبال و قراردادی که امضا کرده، هر از چندماه یک بار این اختیار را پیدا می‌کند که به دلیل عدم پرداخت به موقع حقوق به‌صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند اما مشکلات او و دبیرکل، بعید است شرایط جدایی‌اش را به این شکل فراهم کند. با این همه، فعلاً مسئولان فدراسیون فوتبال در این مورد سکوت کرده‌اند.


ویدیو : انتشار شایعه جدایی کی‌روش از تیم ملی!