انتشار تصویری جنجالی از آقای رئیس جمهور : جنجال بر سر میزان دلبستگی رئیس جمهور ...


جنجال بر سر میزان دلبستگی رئیس جمهور آمریکا به استفاده از اسلحه، کاخ سفید را واداشت عکسی از او در حین تیراندازی منتشر کند. واحد مرکزی خبر:جنجال بر سر میزان دلبستگی رئیس جمهور آمریکا به استفاده از اسلحه، کاخ سفید را واداشت عکسی از او در حین تیراندازی منتشر کند.

در حالیکه اوباما برای تقویت قوانین کنترل اسلحه در آمریکا تلاش می کند، از سویی دیگر نیز تلاش دارد ، نگرانی های طرفداران اسلحه را فروبنشاند.

وی در یکی از سخنرانی های خود گفت: «ما به سنت قوی خود در خصوص مالکیت اسلحه احترام می گذاریم». اما بسیاری از هواداران حفظ قوانین موجود درباره اسلحه به اوباما اعتماد ندارند.

در این میان کاخ سفید عکسی از باراک اوباما را منتشر کرده است که او را حین تیراندازی و شکار در کمپ دیوید نشان می دهد. انتشار این عکس یک روز پس از آن صورت گرفت که انجمن ملی اسلحه آمریکا اوباما را به دروغگویی درباره تجارب خود در حوزه تیراندازی متهم کرد.


طلاق جنجالی آقای سوپراستار , مریلین مونرو تولدت مبارک آقای رییس جمهور , بازی کامپیوتر آقای رییس جمهور

دیوید کین رئیس این انجمن در برنامه ای تلویزیونی گفت: «او [اوباما] قادر نیست هیچ هدفی را نشانه بگیرد. همه این حرف، گفته هایی توخالی است. گفته هایی نظیر آنچه جان کری در سال دو هزارو چهار زمانی که برای رقابت های ریاست جمهوری تلاش می کرد، مطرح کرد».

جان کری در این رقابت ها به علت حاضر شدن در تصاویری که او را در مسیر شکار نشان می داد، با تمسخر رو به رو شد. او در این رقابت ها از جرج بوش که یکی از مدافعان انجمن ملی اسلحه بود، شکست خورد.

هنوز مشخص نیست که این عکس اوباما تا چه حد می تواند به دارندگان و هواداران اسلحه در آمریکا اطمینان دهد که او قصد زمین گذاشتن سلاح شکاری خود را ندارد. کاخ سفید نیز در این باره که اوباما احتمالا چه زمانی مجددا برای تیراندازی خواهد رفت، اطلاعاتی نداده است.


ویدیو : انتشار تصویری جنجالی از آقای رئیس جمهور