انتخاب بد بازیگران یک سریال مشهور +عکس : "پنجاه سایه خاکستری" ("Fifty Shades ...


"پنجاه سایه خاکستری" ("Fifty Shades of Grey”) یک رمان عاشقانه اثر نویسنده بریتانیایی، ای. ال. جیمز است که در سال 2011 منتشر شد. این کتاب در صدر پرفروش ترین کتاب های دنیا قرار گرفت.



پادشا: "پنجاه سایه خاکستری" ("Fifty Shades of Grey”) یک رمان عاشقانه اثر نویسنده بریتانیایی، ای. ال. جیمز است که در سال 2011 منتشر شد. این رمان در واقع شامل سه گانه ای می شود که داستانی در مورد عشق بین آناستازیا استیل، فارغ التحصیل کالج، و کریستین گری، تاجر در دنیای کسب و کار، است. دو دنباله بعدی این سه گانه به نام های "Fifty Shades Darker” و "Fifty Shades Freed” در سال 2012 منتشر شدند. این کتاب در صدر پرفروش ترین کتاب های دنیا قرار گرفت و بیش از 70 میلیون نسخه از آن در کل دنیا به فروش رفت. حقوق کتاب نیز به 37 کشور فروخته شد و رکورد سریعترین فروش کتاب که قبلاً متعلق به سری کتاب های هری پاتر بود را شکست. قرار است از آن فیلمی اقتباس شود که انتظار می رود در اول آگوست 2014 اکران شود.

به گزارش پادشا به نقل از سی ان ان، هنوز مدت زیادی از اعلام ستاره های این فیلم نگذشته است که طرفداران آن، نارضایتی خود را در اینترنت پخش کرده اند. بسیاری از طرفداران به انتخاب چارلی هانام و داکوتا جانسون به عنوان کریستین گری و آناستازیا استیل اعتراض کرده اند.

اکثر طرفداران دوست دارند، ستاره سریال "White Collar” یعنی مت بومر و الکسیس بلدل که با سریال "Gilmore Girls” شناخته می شود، در این فیلم بازی کنند. حتی نامه اعتراضی اینترنتی برای انتخاب مجدد بازیگران امضا شده و به این دو نفر داده شده است.

از وقتی که بن افلک برای نقش بتمن در فیلم بعدی آن انتخاب شده، مردم عصبانی شده اند و قضیه انتخاب بازیگر را جدی گرفته اند و سعی می کنند برای کاراکترهای فیلم ها، هنرپیشه های محبوب خود را اعلام کنند.

1. داکوتا جانسون و چارلی هانام

شاید توانسته باشند نقش های آناستازیا و کریستین را در این فیلم عاشقانه بدست آورند، ولی این بدان معنا نیست که زمزمه ها در مورد بازیگران دیگر محتمل برای این دو نقش پایان یافته باشد. همه از این انتخاب راضی نیستند و گزینه های بهتر دیگری هم وجود دارد.

بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه , بازیگران سریال ماه و پلنگ , بازیگران سریال برادر


2. مت بومر

اکثر مردم معتقدند که مت بومر که با سریال "White Collar” محبوب شد، می توانست بهترین گزینه برای کاراکتر کریستین گری باشد.

بازیگران سریال پریا , بازیگران سریال آینه , اسامی بازیگران سریال شهرزاد


3. فلیسیتی جونز

جونز شاید نتواند به پای آناستازیا استیل، دانشجوی ادبیات برسد، ولی در فیلم "Like Crazy” در سال 2011، بازی قانع کننده ای داشت.

بازیگران سریال شهرزاد , بازیگران سریال اسپرین , اسامی بازیگران سریال آینه


4. رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ احتیاجی به معرفی ندارد و کسی از انتخاب او ناراحت نخواهد شد.

بازیگران سریال بازی تاج و تخت , بازیگران فصل دوم سریال شهرزاد , بازیگران سریال آرام میگیریم


5. الیزابت اولسن

الیزابت در فیلم "Martha Marcy May Marlene” در سال 2011 بازی کرد و همان بازی را در "Fifty Shades” هم می تواند ایفا کند.

بازیگران سریال زمانه , بازیگران سریال شهر قشنگ , بازیگران سریال لیسانسه ها


6. وس بنتلی

اگر بنتلی مشغول بازی در فیلم "The Hunger Games” نبود، قطعاً نقش گری را قبول می کرد.

بازیگران سریال گوزل , بازیگران سریال دودکش , سریال انتخاب موفق


7. لوسی هیل

لوسی که او را از سریال "Pretty Little Liars” می شناسیم، در مراسم جوایز سینمایی MTV اعلام کرد: «من فکر می کنم همه دخترها دوست دارن که نقش آنا رو بازی کنن. اگه این نقشو بدست بیارم که عالیه.»

بازیگران سریال ستایش , بازیگران سریال دنیای شیرین دریا , بازیگران سریال زبان عشق


8. کریس پاین

پاین استعداد خود را از فیلم "This Means War” گرفته تا "People Like Us” به همه نشان داده است. پس بعید نیست از پس این نقش هم بربیاید.

بازیگران مشهور هالیوود , بازیگران سریال walking dead , بازیگران سریال پادری


9. جنیفر لارنس

نقش آنا برای جنیفر لارنس که بیشتر یک قهرمان سینمایی است، نقش متفاوتی می شد. ولی یک چیزی به ما می گوید که این هنرپیشه برنده جایزه اسکار می توانست از پس این نقش بربیاید.

بازیگران سریال ماه وپلنگ , بازیگران سریال ستایش 1 , اسامی بازیگران سریال شهر قشنگ


10. اگر کریس همس ورث که تازه پدر شده، مشغول فیلم جدید "ثور" نبود، به راحتی می توانست نقش گری را به خوبی بازی کند.

بازیگران سریال نفس شیرین , بازیگران سریال معمای شاه , بازیگران سریال کیمیا


11. کریستن استوارت

نظر شما در مورد کریستن در نقش آنا چیست؟ در هر حال، نقش بلا در فیلم "گرگ و میش" نقش الهام بخشی بود. با این حال، احتمال اینکه او نقش آنا را بدست آورد نزدیک به صفر است. جیمز، نویسنده کتاب، در مصاحبه با نیویورک پست در مورد کریستن گفت: «انتخاب کریستن برای این نقش کمی عجیب و غریب است!»

اسامی بازیگران سریال پریا , بازیگران سریال چرخ و فلک , بازیگران سریال آوای باران


ویدیو : انتخاب بد بازیگران یک سریال مشهور +عکس