امین نظری، کشف جدید کی روش : کارلوس کی روش در سوئد، تماشاگر بازی دو تیم مالمو ...


کارلوس کی روش در سوئد، تماشاگر بازی دو تیم مالمو و گفله بود. بهانه تماشای این بازی نیز تنها حضور یک نفر بود؛ امین نظری. تماشا: کارلوس کی روش در سوئد، تماشاگر بازی دو تیم مالمو و گفله بود. بهانه تماشای این بازی نیز تنها حضور یک نفر بود؛ امین نظری. این بازیکن ایرانی الاصل که نام و آوازه اش در سوئد پیچیده، نام خود را به عنوان پدیده مطرح کرد. او با 18 سال سن، یکی از هافبک های کلیدی تیمش به حساب می آید. او از سال 2008 در ماملمو حضور داشته و در تیم های پایه بازی می کرد اما از سال 2011 به تیم اول نقل مکان کرده است.

امین نظری , اشعار جدید فاضل نظری , عکس های جدید الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

او دو سال است که در مالمو حضور دارد. نظری در سال 1993 در سوئد از پدری ایرانی و مادری فیلیپینی متولد شده است و سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی سوئد در دو رده را دارد. او یک دوره برای تیم زیر 17 ساله های سوئد بازی کرده و سه گل برای این تیم به ثمر رسانده است. همچنین در تیم زیر 19 ساله ها هم سابقه بازی دارد و در شش بازی سه گل را وارد دروازه حریفان کرده است. او از سال 1998 در تیم مالمو حضور دارد و قراردادش در سال 2013 به پایان می رسد. قیمتی که برای خرید این بازیکن تخمین زده شده 45 هزار تا 50 هزار دلار بوده است.

امین نظری آخرین بازی ملی اش با پیراهن زیر 19 ساله های سوئد مقابل تیم ایتالیا بوده است. نظری در این بازی در دقیقه 88 گل تساوی تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. امین نظری برادری به نام امید نظری دارد که دو سال از او بزرگ تر است. امید هم مانند برادرش در مالمو بازی می کرده اما فصل گذشته به تیم آنجل هولمز پیوست و برای این تیم بازی می کند. امین نسبت به برادر بزرگترش بازیکن شناخته شده تری است و کارنامه بهتری هم دارد.

این بازیکن یک متر و 80 سانتی متری، در حال حاضر یک مشکل برای حضور در ایران دارد و آن مشکل سربازی اش است. روز گذشته کی روش با یکی از نزدیکان تیم ملی تماس گرفت و این مشکل را با او در میان گذاشت که قرار شد مذاکراتی با سازمان نظام وظیفه برای صدور کارت معافیت او صورت بگیرد. نظری شانس زیادی برای حضور در تیم ملی دارد و به احتمال زیاد پیش از بازی ازبکستان دعوت خواهد شد. او در تیم باشگاهی اش هم پست با جواد نکونام در تیم ملی است.


ویدیو : امین نظری، کشف جدید کی روش