امیرخان و شماره 8 آشتی کردند : قلعه نویی با حضور مجتبی جباری مخالفتی ندارد ...


قلعه نویی با حضور مجتبی جباری مخالفتی ندارد و اتفاقا خواهان حضور جباری در ترکیب فصل آینده استقلال است جلسه مجتبی جباری با فتح الله زاده و شایعاتی که از درگیری فیزیکی این دو نفر شنیده شد، خیلی ها را به این نتیجه رساند که او از استقلال می رود اما جباری حالا در آستانه تمدید قرارداد با استقلال قرار دارد و خبر آنلاین خبر داده که شماره 8 در مورد مبلغ قرارداد و مسائل مختلف دیگر با استقلالی ها به توافق رسیده است.

جباری در این چند وقت با چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری مواجه شد ولی خودش نه تمایلی به حضور در فوتبال کشورهای عربی دارد و نه حاضر است در تیمی شهرستانی حتی مس و سپاهان بازی کند.

استقلالی ها که از جدایی آندرانیک تیموریان شوکه شدند در چند روز اخیر به شدت تلاش کردند تا شرایط لازم را برای حفظ جباری انجام دهند و گویا طرفین در خصوص مسائل مالی به توافق رسیده اند. قرار است باشگاه استقلال طلب سال گذشته جباری را بدهد و مبلغی را هم به عنوان پیش پرداخت به حساب این بازیکن واریز کند تا قرارداد مجتبی در این هفته امضا شود.

شماره شبا بانک ملی , شماره شبا بانک ملت , شماره شبا

 یکی از نزدیکان امیر قلعه نویی با اشاره به علاقه این مربی به حضور جباری می گوید: «قلعه نویی با بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال مخالفت کرده که این مخالفت با هدف پایین آوردن میانگین سنی تیم بوده است اما او با حضور مجتبی جباری مخالفتی ندارد و اتفاقا خواهان حضور جباری در ترکیب فصل آینده استقلال است».

جالب اینکه قلعه نویی حتی با مسئولان باشگاه هم که چندان راضی به ماندن جباری نیستند حرف زده و به آنها اولتیماتوم داده که نام جباری از ابتدا در لیست او بوده و باید باشگاه مقدمات تمدید قراردادش را فراهم کند.

جباری دیروز حاضر نشد جز این چند جمله، حرف دیگری بزند: «شکر خدا همه چیز خوب است ولی قصد مصاحبه ندارم. فعلا جایی نرفته ام. در روزهای آینده و نهایتا تا آخر هفته تکلیف تیم فصل آینده ام مشخص می شود». طبق شنیده ها او سه شنبه برای مذاکره به باشگاه استقلال می رود.


ویدیو : امیرخان و شماره 8 آشتی کردند