امیدواری پله به تکرار جام‌جهانی 1962 : اسطوره فوتبال برزیل در واکنش به مصدومیت ...


اسطوره فوتبال برزیل در واکنش به مصدومیت نیمار ابراز امیدواری کرد اتفاقات جام‌جهانی ۱۹۶۲ برای برزیل تکرار شود. تسنیم: اسطوره فوتبال برزیل در واکنش به مصدومیت نیمار ابراز امیدواری کرد اتفاقات جام‌جهانی ۱۹۶۲ برای برزیل تکرار شود.

پله، ستاره پیشین فوتبال برزیل درباره مصدومیت نیمار در بازی با کلمبیا گفت که این مسئله که نیمار دیگر نمی‌تواند در کنار ما باشد قلب همه را جریحه‌دار کرد.

وی با یادآوری اتفاقات جام‌جهانی 1962 که در آن برزیل با وجود مصدومیتش، تا فینال پیش رفت و قهرمان شد،‌ اظهار داشت: من هم در جام جهانی 62 شیلی مصدوم شدم و ادامه مسابقات را از دست دادم اما خدا به برزیل کمک کرد تا قهرمان شود.

پله افزود: امیدوارم همان اتفاقات برای برزیل در جام جهانی 2014 تکرار شود.

در دقایق پایانی دیدار برزیل - کلمبیا در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014با خوان کامیلو سونیگا،‌ مدافع تیم ملی کلمبیا با ضربه‌ای که به کمر نیمار زد باعث مصدومیت شدید مهاجم سلسائو شد به طوری که پزشک برزیل پس از این بازی اعلام کرد وی از ناحیه ستون فقرات دچار شکستگی شده و به مدت چهار تا شش هفته از میادین مسابقه دور خواهد بود.

به این ترتیب ستاره برزیل نه‌تنها بازی‌های باقیمانده جام بیستم را از دست داد بلکه تمرینات پیش‌فصل بارسلونا به سرمربیگری لوئیز انریکه را هم از دست می‌دهد.


ویدیو : امیدواری پله به تکرار جام‌جهانی 1962