امن ترین حالت برای خواب نوزادان : امن ترین حالت برای خواب کودکان، خوابیدن به ...


امن ترین حالت برای خواب کودکان، خوابیدن به پشت است. تحقیق اخیر نشان میدهد که حتی برای یک چرت کوتاه، کاناپه خطرناک ترین مکان است. وب سایت نی نی بان: امن ترین حالت برای خواب کودکان، خوابیدن به پشت است. تحقیق اخیر نشان میدهد که حتی برای یک چرت کوتاه، کاناپه خطرناک ترین مکان است.

امن ترین حالت برای خواب نوزادان


بهترین حالت خواب برای گردن درد , پرطرفدار ترین رنگ ها برای اتاق خواب , مناسب ترین بالش برای خواب

بر اساس تحقیقات جدید آکادمی بیماریهای کودکان آمریکا، خطرناک ترین مکان برای خواباندن نوزاد، روی کاناپه است. از بین ۹۰۰۰ مورد مرگ کودکان که در زمان خواب اتفاق افتاده است، ۱۳% آنها مربوط به خوابیدن کودک روی مبل و کاناپه بوده است. این تحقیقات نشان میدهد که در اکثر حوادث منجر به مرگ کودک که روی کاناپه اتفاق افتاده است، یا کودک با شخص دیگری تواما روی کاناپه خوابیده بوده است، یا به روی شکم یا پهلو خوابیده بوده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


یک نکته جالب و خواندنی درباره لبخند نوزادان

راحت ترین روش برای حالت دهی موها , قصه های کودکانه برای خواب , راحت ترین کشور برای مهاجرت

تحقیقات جدید نشان می دهد که لبخند زدن نوزادان تصادفی نیست و اصلی ترین دلیل آن همراه کردن فرد مقابل در تعامل لبخند زدن است. «خاویر موولان»، عضو تیم تحقیق از دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگوی آمریکا، در رابطه با نوزدان و تعامل لبخند زدن می گوید: «در صورتی که شما در مقابل نوزادان قرار گیرید، تصور می کنید که آنها به طور تصادفی لبخند می زنند در حالیکه این گونه نیست. البته اثبات این مساله کمی دشوار است.»

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


چند پیشنهاد ساده برای تربیت کودک خلاق

رنگ مناسب برای اتاق خواب , بخور سرد برای نوزادان , جایگزین قطره آهن برای نوزادان

بدون شک یکی از مهمترین و موثرترین دوران زندگی آدمی دوران کودکی است. دورانی که در آن شخصیت فرد پایه‌ریزی شده و شکل می‌گیرد. امروزه این حقیقت انکارناپذیر به اثبات رسیده است که کودکان در سنین پایین (طفولیت) فقط به توجه و مراقبت جسمانی نیاز ندارند، بلکه این توجه باید همه ابعاد وجودی آنها شامل رشد اجتماعی ، عاطفی ، شخصیتی و شناختی را دربر گیرد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


عکس هایی از دردسرهای پدر و مادر بودن!

بهترین حالت دهنده مو برای مردان , ضد خواب هوشمند برای رانندگان , راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت

پدر یا مادر بودن مهمترین کاری است که شما انجام می دهید. اثر آن هم برای تمام عمر جاودانه است. برخی را عقیده بر این است که این کار مانند مسافرتی همراه با نتایج شگفت انگیز و گاهی از اوقات هم همراه با چالش هائی می باشد که ظاهرا بدون راه حل است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


ویدیو : امن ترین حالت برای خواب نوزادان