امری: درحالی باختیم که اوضاع به کام مابود :     اونای امری، مربی والنسیا ناامیدی ...



 

اوضاع , اونای امری , خواص ایه افوض امری الی الله

 

اونای امری، مربی والنسیا ناامیدی اش را از حذف تیمش در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده است.

والنسیا 4شنبه شب در آلمان با نتیجه 1-3 مغلوب شالکه شد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 2-4 از گردونه رقابتها حذف شود.

در پایان این دیدار اونای امری مربی والنسیا گفت:« این خیلی ناامید کننده است. این در حالی است که وقتی اوضاع به نفع ما بود، همه چیز از دست ما خارج شد.این غیر قابل درک است.وقتی بازی 1-0 بود، همه چیز را تحت کنترل داشتیم و می توانستیم از روی ضد حمله به گلهای بیشتری هم برسیم ولی بعد از آن بازی به تساوی کشیده شد. در نیمه دوم هم بدون آنکه بتوانیم فرصتی خلق کنیم، بازی 1-2 شد.»

او ادامه داد:« بعد از آن هم 4 فرصت داشتیم و از هیچ یک از آنها استفاده نکردیم. ما ناعادلانه باختیم و اجازه دادیم که این فرصت در حالی که همه چیز به نفع ما بود، از دستانمان خارج شود.»

این مربی 39 ساله از سرزنش شاگردانش برای این شکست سرباز زد و گفت:« من خیلی ناراحت و ناامید به رختکن تیم رفتم و نمی توانستیم چیزی به شاگردانم بگویم ولی واقعیت این است که من نمی توانم آنها را مسئول همه این ناکامی ها بدانم.در دیداری که بیشترین فرصتهای گلزنی ممکن را داشتیم، شکست خوردیم. باید عملکرد خارق العاده مانوئل نویر را هم در نظر داشت. نمی توانیم از بدشانسی صحبت کنیم.»


ویدیو : امری: درحالی باختیم که اوضاع به کام مابود