امامزاده ای که جنازه ندارد اما زائر دارد! : در منطقه عجیرب واقع در بخش مرکزی ...


در منطقه عجیرب واقع در بخش مرکزی شهرستان دزفول، بقعه‌ای به نام "سید نور" وجود دارد که اولاً جسدی در آن نیست و 60 سال قبل جنازه شخص سید نور را به نجف منتقل کردند، ثانیاً بعضی منسوبین این شخص با اقدامات خرافی و تصرف زمین‌های قبرستان اطراف و دعانویس‌ها، کارهای خرافی و دعوت مردم به زیارت این بقعه خالی، از مردم ساده دل اخاذی می‌کنند. تابناک: در منطقه عجیرب واقع در بخش مرکزی شهرستان دزفول، بقعه‌ای به نام "سید نور" وجود دارد که اولاً جسدی در آن نیست و 60 سال قبل جنازه شخص سید نور را به نجف منتقل کردند، ثانیاً بعضی منسوبین این شخص با اقدامات خرافی و تصرف زمین‌های قبرستان اطراف و دعانویس‌ها، کارهای خرافی و دعوت مردم به زیارت این بقعه خالی، از مردم ساده دل اخاذی می‌کنند.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: وجود این بقعه علاوه بر ترویج خرافات در منطقه به وسیله‌ای برای تن پروری و عیاشی عده‌ای که خود را خادمان آن می‌دانند شده و به راهی برای زمین خواری توسط آنان تبدیل شده است.

متأسفانه علیرغم دستور سازمان اوقاف در سال 91 مبنی بر تخریب این بقعه جعلی و خرافی، اداره اوقاف شهرستان دزفول هنوز به وظیفه خود در این زمینه عمل نکرده است. اهالی منطقه خواستار اقدام فوری می‌باشند.


ویدیو : امامزاده ای که جنازه ندارد اما زائر دارد!