الگری: دروازه‌بان جنوا فوق‌العاده بود : سرمربی یوونتوس اعلام کرد که شاگردانش ...


سرمربی یوونتوس اعلام کرد که شاگردانش نباید در بازی شب گذشته مقابل جنوا شکست می‌خوردند. خبرگزاری فارس: ماسیمیلیانو الگری پس از شکست مقابل جنوا در هفته نهم رقابت‌های سری آ ایتالیا به انتقاد از عملکرد بازیکنانش پرداخت و مدعی شد «آنها هرگز نباید در چنین مسابقه‌ای شکست بخورند».

با این حال وی ابراز امیدواری کرد که تیمش از این شکست درس بگیرد و اظهار داشت: راه درازی تا قهرمانی باقی است و بازی‌های زیادی باقی مانده است. باید تلاش کنیم تا از این نتیجه منفی که امشب به دست آوردیم، نکات مثبتی را برداریم. چیزی که من به آن فکر می‌کنم، این است که امشب یاد گرفتیم در چنین شرایطی باید از ریسک کردن بپرهیزیم و مطمئن شویم که وقتی دفاعی نداریم، اجازه ندهیم آنها در ضدحملات به سمت دروازه ما بیایند.

رم با پیروزی شب گذشته توانست در امتیاز 22 به یوونتوس برسد و سرمربی 47 ساله یوونتوس در این باره گفت: در حالی که 30 ثانیه به پایان مسابقه مانده بود، شکست خوردیم. نمی‌توانیم در چنین مسابقه‌ای بازنده باشیم زیرا تنها با پیروزی مقابل مدعی قهرمانی نمی‌توانید قهرمان شوید بلکه باید از هر 38 بازی که انجام می‌دهید، امتیاز بگیرید.

وی ادامه داد: در پایان چیزی که به حساب می‌آید این است که یک امتیاز بالاتر از سایر تیم‌ها باشید و وقتی این اتفاق می‌افتد که در یک بازی مثل امشب حداقل با یک تساوی زمین مسابقه را ترک کنید. هر کاری کردیم که به پیروزی برسیم اما هیچ امتیازی نگرفتیم.

سرمربی یوونتوس خاطرنشان کرد: تکرار می‌کنم که تنها 30 ثانیه مانده بود که بازی به پایان برسد و قابل پذیرش نیست که چنین گلی دریافت کنید. یک برتری سه امتیازی نسبت به رم در صدر جدول داشتیم و این فرصت را از دست دادیم.

وی اضافه کرد: خیلی به گلزنی نزدیک شدیم و تیر دروازه را دو بار به لرزه درآوردیم. خیلی تلاش کردیم تا از بیرون محوطه جریمه گلزنی کنیم؛ اما دروازه‌بان جنوا فوق‌العاده کار کرد.


ویدیو : الگری: دروازه‌بان جنوا فوق‌العاده بود