اقدام عجیب خواستگار ناکام برای جلوگیری از ازدواج دختر مورد علاقه‌اش : با تلاش ...



با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس فردی که با استفاده از نرم افزار پیام رسان واتس آپ فردی را تهدید به مرگ می کرد ، شناسایی و دستگیر شد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فتا در تشریح جزئیات این خبر گفت: جوانی با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مدعی شد از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ پیام های تهدید آمیز به همراه تصاویر رعب آور برای وی ارسال می شود که او را تهدید می کنند چنانچه رابطه خود با نامزدش را ادامه دهد ، او را خواهند کشت.

سرهنگ "سید موسی حسینی" ادامه داد: با توجه به حساسیت پرونده تیم عملیاتی تشکیل شده و ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی متهمان آغاز نمودند.

وی افزود: در ابتدا مشخص می شد یکی از متهمان خواستگار قدیم نامزد شاکی بوده که در حال حاضر موقعیت مکانی وی نامشخص است.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری متهم ردیف اول پرونده شده و وی با دیدن ادله و مستندات دیجیتال به بزه انتسابی خود معترف و اعتراف كرد برای برهم زدن رابطه شاکی و نامزدش با همدستی دوستان خود دست به این عمل مجرمانه زده است.

سرهنگ حسینی هشدار داد: کاربرانی که قصد سوءاستفاده از فضای مجازی را دارند بدانند که هیچ عملی از دید تیزبین پلیس پنهان نخواهد ماند و همواره افراد سودجو می بایست مراقب رفتار خود در این فضا باشند.

اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران


ویدیو : اقدام عجیب خواستگار ناکام برای جلوگیری از ازدواج دختر مورد علاقه‌اش