اقدام زیبای بازیکن نیروی زمینی ارتش : حرکت جوانمردانه بازیکن تیم امید نیروی ...


حرکت جوانمردانه بازیکن تیم امید نیروی زمینی ارتش از اتفاقات ماندگار فوتبال ایران شد؛ آن هم از آن دست اتفاقاتی که به واسطه حرفه‌ای شدن کمتر در فوتبال ایران نمونه‌اش را سراغ داشته‌ایم. ایسنا: حرکت جوانمردانه بازیکن تیم امید نیروی زمینی ارتش از اتفاقات ماندگار فوتبال ایران شد؛ آن هم از آن دست اتفاقاتی که به واسطه حرفه‌ای شدن کمتر در فوتبال ایران نمونه‌اش را سراغ داشته‌ایم.

 در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران در دیدار بین دو تیم عقاب و نیروی زمینی میلاد محمدی بازیکن جوان نیروی زمینی وقتی متوجه شد مدافع عقاب دچار مصدومیت شده از موقعیت صد در صد گلزنی چشم پوشی کرد و فرصت را برای رسیدن امداد به بازیکن حریف فراهم کرد تا این بازیکن جوان با وجود سن کم به بزرگان فوتبال درس اخلاق و جوانمردی بدهد.

در پی این حرکت حجت الاسلام بحرینی رئیس عقیدتی و سیاسی ستاد نیروی زمینی ارتش با تجلیل از این حرکت جوانمردانه نقش رضا کیانی سرمربی تیم امید نیروی زمینی و یکی از برترین مربیان سال گذشته تهران را در بوجود آمدن این فضای جوانمردانه ستود و تاکید کرد: هدف از ورزش گسترش اخلاق و جوانمردی و فتوت است که این مهم در اقدام این جوان نمود پیدا کرد که جا دارد ما هم از این بازیکن و هم از سرمربی تیم به خاطر اهمیت دادن به مسائل اخلاقی و پرورش جوانان با اخلاق تشکر کنیم.

سرهنگ مرتضی حسن پور مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش نیز با تقدیر از این اقدام جوانمردانه عملکرد این بازیکن جوان را ستود و تاکید کرد همانطور که فرماندهی محترم نیروی زمینی ارتش یادآور شده‌اند، هدف ما از ورزش فتح قله های اخلاق و جوانمردی است که این حرکت به خوبی گویای این ادعاست.


ویدیو : اقدام زیبای بازیکن نیروی زمینی ارتش