افشای راز مرگ عروس 18 ساله بعد از 2 سال : اوایل دی ماه سال 92 بود که خبر مرگ ...


اوایل دی ماه سال 92 بود که خبر مرگ زن 18 ساله ای که تنها 3 ماه از ازدواجش می گذشت، قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان پلیس را به منطقه سیدی مشهد کشاند. روزنامه خراسان: اوایل دی ماه سال 92 بود که خبر مرگ زن 18 ساله ای که تنها 3 ماه از ازدواجش می گذشت، قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان پلیس را به منطقه سیدی مشهد کشاند.

 صحنه حادثه حاکی از آن بود که زن جوان اقدام به خودکشی کرده است و یا بر اثر سهل انگاری دچار گازگرفتگی شده است.

همسر 22 ساله متوفی که با پلیس و نیروهای امدادی تماس گرفته بود در اظهاراتی مدعی شد: من شب کار بودم وقتی مدتی استراحت کردم حدود ساعت 12 بود که از خواب بیدار شدم و به همسرم که از حدود 3 ماه قبل با هم ازدواج کرده بودیم گفتم می خواهم برای زیارت به حرم مطهر بروم. اما حدود 2 ساعت بعد وقتی به منزل بازگشتم گرمای شدیدی فضای خانه را پر کرده و بوی گاز نیز پیچیده بود بلافاصله به طبقه پایین رفتم و شیر گاز را قطع کردم اما دیدم همسرم نفس نمی کشد که بلافاصله با اورژانس و نیروهای امدادی تماس گرفتم.

اظهارات این مرد در حالی با صحنه حادثه مطابقت نسبی داشت که کارشناسان امدادی نیز وجود گاز شهری را تایید کردند و بدین ترتیب پرونده مرگ مشکوک این زن، با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ارسال شد و کارآگاهان تحقیقات خود را با نظارت مستقیم سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) آغاز کردند.

کارآگاهان در حالی وارد مرگ پیچیده ای شده بودند که زوایای تاریک آن را حتی نظریه پزشکی قانونی نیز روشن نکرد و به همین خاطر بررسی ها در این باره ادامه یافت تا این که آخر هفته گذشته «قاضی سیدجواد حسینی» که رسیدگی به این پرونده را به عهده گرفته بود حل این معما را آغاز کرد.

او که چیدن پازل ها را با ورود به تاریکخانه اوراق پرونده ادامه می داد ناگهان روی جمله ای میخکوب شد: «شیر گاز را بستم، گرمای شدیدی فضای خانه را دربرگرفته بود!!» اگر شیر گاز باز بود چرا آتش سوزی رخ نداده است؟! و اگر گاز در حال سوختن بود، زن جوان چگونه با گاز جان باخته است؟ این‌ها سوالاتی بود که ذهن قاضی ویژه قتل عمد را به خود مشغول کرده بود بنابراین وی دستور احضار و بازداشت موقت همسر 24ساله زن جوان را صادر کرد و از کارآگاهان خواست تا ماجرا را از زوایای دیگری مورد بررسی قرار دهند.

در همین حال متهم هنوز با استناد به برخی مدارک موجود سعی داشت حقیقت را کتمان کند که قاضی حسینی در کنار کارآگاهان پلیس آگاهی بازجویی های تخصصی از وی را آغاز کرد و با طرح چند سوال فنی، متهم را به تناقض گویی انداخت. دیگر آخرین تکه از پازل این معمای پیچیده در جای خودش قرار گرفته بود که ناگهان متهم به قتل همسرش اقرار کرد و گفت: در حالی که 3 ماه قبل ازدواج کرده بودیم اما مدام با هم اختلاف داشتیم آن روز ظهر نیز وقتی همسرم کاملا به خواب رفت شیر گاز را باز کردم و در اطراف منزل پرسه زدم حدود 2 ساعت بعد که برگشتم او جان خود را از دست داده بود و پس از آن هم با صحنه سازی سعی داشتم چنین وانمود کنم که همسرم دچار گازگرفتگی شده است.

اگرچه قاضی شعبه 211 دادسرای مشهد متهم را برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان قرار داده است اما او معتقد است هنوز هم زوایای دیگری درباره چگونگی وقوع این جنایت وجود دارد که باید مورد کنکاش های دقیق پلیسی قضایی قرار گیرد.


ویدیو : افشای راز مرگ عروس 18 ساله بعد از 2 سال