افشای جزئیات پیشنهاد میلان به آنچلوتی : باشگاه ایتالیایی پیشنهاد ۵ ساله به ...


باشگاه ایتالیایی پیشنهاد ۵ ساله به مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو را روی میز مدیر برنامه‌های سرمربی رئال مادرید گذاشته است. خبرگزاری فارس: باشگاه آ.ث میلان ایتالیا در تلاش است تا کارلو آنچلوتی را بار دیگر به اردوی روسونری دعوت کند. کارلتو برای ماندن در رئال مادرید البته جز صحبت‌های رفع تکلیفی در نشست‌های خبری تلاش دیگری نکرده و به نظر نمی‌رسد انگیزه بالایی برای ادامه فعالیت با اردوی سفیدهای مادرید داشته باشد.

میلان ایتالیا پیبشنهاد 150 میلیون یورویی خود را در فیفا نیز به صورت رسمی به ثبت رسانده و بعید است که این رقم وسوسه‌انگیز تاثیری در تصمیم گیری آنچلوتی نداشته باشد.

در آن سوی میدان اما بازیکنان رئال مادرید از مدیرعامل باشگاه خود خواسته‌اند هر طور شده برای ابقای آنچلوتی اقدامات لازم را در دستورکار باشگاه قرار دهد اما مرام باشگاه ثروتمند مادرید استخدام نام‌ها و نشان‌ها است و معمولا مربی که نتیجه نگیرد در تیم نخواهد ماند. برلوسکنی مرد اول میلان نیز شب گذشته در تماسی تلفنی با آنچلوتی از او خواسته تا هر چه زودتر به درخواست میلان پاسخ مثبت بدهد و بیش از این هواداران میلان را منتظر نگذارد. این تماس تلفنی خشم فلورنیتنو پرس را در پی داشته و طرف مادرید معتقد است که همتای ایتالیایی او حق ندارد بدون هماهنگی با باشگاه رئال مادرید با سرمربی این تیم تماس برقرار کند.


ویدیو : افشای جزئیات پیشنهاد میلان به آنچلوتی