افزایش مسلمانان اروپا تا سال 2050 : نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر گفت: ...


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر گفت: اسلام هراسی پروژه عظیمی است اما پیش‌بینی می‌کنم تا سال ۲۰۵۰، یک سوم از جمعیت اروپا مسلمان خواهد بود. خبرگزاری تسنیم:‌ نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: اسلام هراسی پروژه عظیمی است اما پیش‌بینی می‌کنم تا سال ۲۰۵۰، یک سوم از جمعیت اروپا مسلمان خواهد بود.

حجت‌الاسلام معزی نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در هشتمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سیره زندگی حضرت رسول اکرم (ص)، اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید پیامبر اکرم (ص) اسوه و الگوی بسیار خوبی است و ما نیز باید بهترین تأسی را از ایشان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز در جامعه باید اخلاق اسلامی را ترویج کرده و جوانان را با منش پیامبر اکرم (ص) تربیت کنیم. همچنین ما نسبت به سایر انسان‌ها و بشریت امروز نیز مسئولیت داریم و نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و غرب بر اساس همین مسئولیت است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بیان داشت: امروز جامعه نیاز به رحمت اسلامی دارد و رحمت اسلامی را باید به جهان معرفی کنیم. باید رحمت اسلامی را در زندگی خود پیاده کنیم و ما نماینده اسلام هستیم و نباید کاری کنیم که باعث ایجاد تنفر شود.

حجت‌الاسلام معزی افزود: اسلام در جهان و اروپا رو به رشد است و دشمنان برای مقابله با آن به اسلام هراسی متوسل شده‌اند. اسلام هراسی پروژه عظیمی است اما پیش‌بینی می‌کنم تا سال 2050، یک سوم از جمعیت اروپا مسلمان خواهد بود.

وی گفت: هرگز باور نداریم که داعش و اعضای آن مسلمانان جاهل باشند بلکه سردمداران آنها مزدورانی هستند که توسط استکبار جهانی وظیفه ایجاد نفرت از اسلام را بر عهده‌دارند.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر افزود: وظیفه ما این است که رحمت و رأفت و مهربانی اسلام را گسترش دهیم و این بدان معنا نیست که در مقابل دشمنان کوتاه بیاییم. در اصول اسلام نمی‌توان کوتاه آمد اما پیامبر اکرم (ص) با ادبیات خوب و کلام زیبا اسلام را پیش برد.

حجت‌الاسلام معزی تصریح کرد: جوانان امروز بیش از هرزمانی  نیاز به اخلاق پیامبر (ص) نیاز دارند.


ویدیو : افزایش مسلمانان اروپا تا سال 2050