افتخاری: مطالبی که رئیس جمهور درباره کشتار منا مطرح کردند جای تشکر دارد :



جمله زیبا درباره توصیف تشکر , مطالبی درباره اپن خانه , مطالبی مهم درباره اوپن خانه

یک عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل گفت: مطالبی که ایشان درباره کشتار منا مطرح کردند جای تشکر دارد.

لاله افتخاری در گفت‌وگو با  ایسنا ، تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید از سازمان کنفرانس اسلامی بخواهند نشست برگزار کند. حتی کشورهایی که کشته نداشته‌اند باید احساس خطر کنند چرا که سال بعد ممکن است این اتفاق برای آن‌ها بیفتد.

او تاکید کرد:‌ طبق آیه شریفه قرآن مدیریت خانه کعبه باید به دست کسانی باشند که ایمان کافی دارند و جز خدا از کسی دیگر نمی‌ترسند اما اینها همه خوفشان از استکبار جهانی است و از خدا ترسی ندارند؛ بنابراین شایستگی این مدیریت را ندارند و باید در این مسأله بازنگری شود.

افتخاری همچنین تصریح کرد: سازمان کنفرانس اسلامی باید کارکردش را نشان دهد و از حالت کما و رخوت بیرون بیاید. این سازمان باید موضع قاطعی بگیرند و اجلاس اضطراری برگزار کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه صحبت‌های خود به وقت دیگری از صحبت‌های رئیس جمهور اشاره کرد و گفت:‌ قدرت‌های نظامی، مانورهای ایستادگی مردم و قاطعیت مقام معظم رهبری مانع حمله نظامی آمریکا به ایران شد. وقتی می‌توانیم بگوییم که مذاکرات مانع حمله نظامی شد که آن‌ها بگویند حمله نظامی را از روی میز برداشته‌اند اما هنوز رویای حمله نظامی به ما را دارند. این اقتدار ما بود که باعث شد آن‌ها دچار ترس شوند و جرأت حمله نداشته باشند همچنانکه قبل از این مذاکرات هم جرأت حمله نداشتند.


 اخبار سیاسی  - ایسنا 


ویدیو : افتخاری: مطالبی که رئیس جمهور درباره کشتار منا مطرح کردند جای تشکر دارد