افاضلی روی نیمکت پرسپولیس! : از روزی که برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمد یکی ...


از روزی که برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمد یکی از مباحث مهم انتخاب دستیاران ایرانی بود. خبر ورزشی: از روزی که برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمد یکی از مباحث مهم انتخاب دستیاران ایرانی بود.

طبق توافق قبلی كه سرمربی كروات با قائم‌مقام باشگاه داشت قرار بر این شد علاوه بر دو دستیار خارجی، برانكو باید از دو دستیار ایرانی نیز در كادرفنی استفاده كند. انتخاب اول برانكو، كریم باقری بود كه سال‌های سال در تیم‌ملی با او كار كرده و با اخلاق و روحیاتش كاملاً آشنا بود.

برای نفر دوم قرار بود حسین عبدی انتخاب شود كه بنا به دلایلی نامشخص این موضوع منتفی شد. از آن تاریخ به بعد هنوز مربی دوم ایرانی كادرفنی برانكو انتخاب نشده اما ظاهراً نژادفلاح به ایوانكوویچ تأكید كرده كه برای فصل آینده باید حتماً نفر دوم انتخاب شده و در كادرفنی حضور داشته باشد. نكته جالب اینكه ایوانكوویچ مربی دوم ایرانی كادر مربیگری‌‌اش را انتخاب كرده‌؛ انتخابی كه البته او هم همانند كریم باقری آشناست و با برانكو سابقه همكاری دارد‌؛ هومن افاضلی!

در حالی كه هواداران و حتی مسئولان باشگاه انتظار داشتند برانكو دستیار دوم ایرانی‌‌اش را نیز از جمع پیشكسوتان پرتعداد باشگاه گزینش كند، برانكو ترجیح داده با مردی كار كند كه آشناست و البته چندان خطری برای او ندارد! افاضلی در سال‌های حضور برانكو روی نیمكت مربیگری تیم‌ملی، آنالیزور او بود و برانكو به خوبی او را می‌شناسد. خود افاضلی هم در محافل خصوصی این موضوع را تأیید كرده و حتی گفته می‌شود لیست بازیكنان پیشنهادی‌‌اش را هم به برانكو داده تا این مربی كروات بعد از مشورت با باقری از میان لیست مورد نظر، بازیكنان جدید پرسپولیس را مشخص كند.


ویدیو : افاضلی روی نیمکت پرسپولیس!