افاضلی: داور عامل اصلی حذف ایران بود : هومن افاضلی مربی سابق تیم‌ملی زحمات ...


هومن افاضلی مربی سابق تیم‌ملی زحمات بازیکنان تیم‌ملی را بسیار شایسته دانست. ورزش 3: افاضلی درباره بازی ایران و عراق نظرات خود را بدین گونه بیان کرد:  بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و تیم بسیار خوبی نشان دادند. آنها نزدیک به 80 دقیقه در یک چنین بازی مهمی با یک یار کمتر بازی کردند و 2 بار نیز به بازی برگشتند.

 در فوتبال حرفه ای و چنین شرایط سنگینی این موضوع بسیار مهم است که نباید به سادگی از آن گذشت. به نظر من بزرگترین عامل عدم صعود ما به مرحله بعد، تصمیمات داور این مسابقه بود. وی چندین بار تصمیم اشتباه ضرر ایران گرفت که اخراج پولادی بزرگترین اش بود.

وی ادامه داد: به نظر من زمان زیادی برد تا بچه ها بعد از 10 نفره شدن به بازی برگردند، اما بالاخره این اتفاق افتاد و آنها از جان مایه گذاشتند. واقعا حقشان باخت نبود و باید با سر بالا به ایران برگردند. این روزها انتقادهایی پیرامون تیم‌ملی در 3 مورد اتفاق می‌ افتد؛ یا برای تسویه حساب شخصی است یا خودنمایی و یا احساسی. به نظر من نباید زیاد و بی رحمانه به این تیم و بازیکنان انتقاد کرد. این ها دستاوردهای ما از این جام هستند. بنابراین از همین فردا باید تمام فکرمان پیرامون حضور موفق در جام‌جهانی باشد.


ویدیو : افاضلی: داور عامل اصلی حذف ایران بود