اغفال خانواده های زندانیان با وثیقه گذاری! : اخبار حوادث - اغفال خانواده های ...



اخبار حوادث - اغفال خانواده های زندانیان با وثیقه گذاری!

یک باند شش نفره کلاهبردار که با اقدامات سودجویانه 28 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند توسط پلیس آگاهی استان لرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار محمد قنبری فرمانده پلیس استان لرستان گفت: در پی كسب اطلاعاتی مبنی بر اینكه افرادی سودجو جهت اقدامات سود جویانه با حضور جلوی ساختمان دادگستری شهرستان خرم آباد با توسل به شیوه های متقلبانه به خانواده زندانیان مراجعه و با ترفندهای گوناگون جهت كسب منافع مادی به آنان اعلام کردند با نفوذ بسیار بالایی كه در دستگاه قضائی دارند در كمترین زمان قادر به وثیقه گذاری و آزادی زندانیان هستند، موضوع به صورت ویژه در دستور كار اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: با چندین روز كار اطلاعاتی مشخص شد افراد كلاهبردار باند بزرگی را تشكیل و در عمل مجرمانه فعالیت دارند و با به كار گیری روشهای متقلبانه افرادی كه سطح سواد چندانی نداشته و در روستاها و حاشیه شهر سكونت دارند با پرداخت وجه ناچیزی آنان را اغفال و سند مالكیت زمین و یا ساختمان آنها را در جهت وثیقه گذاری برای زندانی تهیه و سپس با تبانی و پرداخت رشوه به كارشناسان دادگستری قیمت اسناد را كه ارزش چندانی نداشته بسیار بالاتر از قیمت واقعی ارزیابی می نمایند و تحت این عنوان با این شیوه و شگرد دو برابر وجه قرار صادره را از خانواده زندانی تصاحب و زندانی را كه دارای قرار بازداشت سنگین بوده آزاد می کنند.

فرمانده انتظامی استان گفت: با هماهنگی مقام قضائی شش تن از اعضای این باند شناسایی و در یك عملیات منسجم در شهرستان خرم آباد دستگیر شدند. از این متهمان تا كنون مبلغ 28 میلیارد ریال كلاهبرداری كشف شده است، شش کلاهبردار با قرار صادره روانه زندان شدند.

اخبار حوادث - خبرآنلاین

 


ویدیو : اغفال خانواده های زندانیان با وثیقه گذاری!