اعلام لیست نامزدهای توپ طلای 2015 : دو نشریه معتبر گاترتا دلو اسپورت و موندو ...


دو نشریه معتبر گاترتا دلو اسپورت و موندو دپورتیوو، امروز اسامی 59 بازیکن مطرح فوتبال دنیا که برای فتح توپ طلای سال 2015 با یکدیگر رقابت خواهند کرد را منتشر کردند. ورزش سه: دو نشریه معتبر گاترتا دلو اسپورت و موندو دپورتیوو، امروز اسامی 59 بازیکن مطرح فوتبال دنیا که برای فتح توپ طلای سال 2015 با یکدیگر رقابت خواهند کرد را منتشر کردند.

بر این اساس، تیم های بارسلونا و رئال مادرید، هرکدام با داشتن 7 بازیکن در این لیست، بیشترین سهمیه را در میان تیم های دیگر اروپایی دارند. کریم بنزما، رونالدو، گرت بیل، راموس، مودریچ، کروس و خامس از رئال مادرید و مسی، نیمار، براوو، ماسچرانو، اینیستا، راکیتیچ و سوارز از بارسلونا در این لیست 59 نفره قرار دارند.

اتلتیکو نیز با داشتن دو سهمیه، "گریزمان و جکسون مارتینز"، دیگر تیم اسپانیایی دارای سهمیه در این لیست است. دیگو کاستا، موراتا و دخیا نیز دیگر اسپانیایی های این لیست هستند که برای چلسی، یوونتوس و یونایتد بازی می کنند.

از دیگر چهره های سرشناس این فهرست اولیه می توان به لواندوفسکی، توماس مولر، آلابا، پیرلو، بوفون، پوگبا، اوتامندی، یحیی توره، الکسیس سانچس، جیوانی دو سانتوس و ته وز اشاره کرد. پیش بینی می شود که امسال هم رقابت اصلی بر سر مسی و رونالدو باشد. توپ طلا روز 21 دی ماه به برنده نهایی اختصاص خواهد یافت.


ویدیو : اعلام لیست نامزدهای توپ طلای 2015