اعضای گروه رولینگ استونز برای المپیک آماده نیستند! : اعضای گروه رولینگ استونز ...



اعضای گروه رولینگ استونز برای المپیک آماده نیستند!         

اعضای گروه رولینگ استونز فرصت اجرای برنامه در المپیک لندن را از دست دادند زیرا برای اجرای زنده بر روی صحنه آمادگی لازم را نداشتند.

 

ربات برای گروه تلگرام , گروه خونی برای ازدواج , گروه خونی o برای ازدواج

 

اعضای این گروه راک ، روز چهارشنبه در یک باشگاه در شهر لندن دور هم جمع شدند تا پنجاهمین سالگرد تاسیس گروهشان را جشن بگیرند و در همانجا مایک جگر فاش کرد که از او و سایر اعضای گروهش درخواست شده است که اواخر ماه جاری در مراسم افتتاحیه المپیک لندن هنرنمایی کنند اما از آنجایی که آنها زمان کافی برای آماده شدن نداشتند ، این درخواست را رد کردند.

مایک جگر به خبرگزاری آی تی ان می گوید:"صادقانه بگویم ، از نظر من ما برای اجرای برنامه زنده بر روی صحنه آمادگی کامل نداشتیم.مدتهاست که ما برنامه اجرا نکرده ایم و المپیک هم یک مراسم خیلی بزرگ و مهم است ، بنا براین اجرای برنامه در این مراسم بدون آمادگی کامل، ریسک زیادی برای ما داشت. "

اما جگر امیدوار است که او و اعضای گروهش بتوانند بازهم در سال جاری برنامه اجرا کنند و این گروه ممکن است یک یا چند کنسرت برگزار کنند.

او در ادامه صحبتهایش گفت:" ما امیدواریم بتوانیم در سال جاری چند برنامه دیگر هم اجرا کنیم . البته برنامه ریزی برای اجرای این برنامه ها به پایان نرسیده است اما امیدواریم بتوانیم چند کنسرت برگزار کنیم. ما کمی تمرین کرده ایم اما از این به بعد بیشتر یکدیگر را می بینیم و در مورد اجرای کنسرت با هم صحبت می کنیم."/پرتال آفتاب


ویدیو : اعضای گروه رولینگ استونز برای المپیک آماده نیستند!