اعضای ائتلاف 5 گانه در نظرسنجی ها بهم نزدیک شدند/ یک ملاک جدید برای انتخاب نامزد نهائی :



عکس نوشته های جدید درباره خدا برای پروفایل , انتخاب اسم برای سایت , انتخاب نام برای سایت

اعضای ائتلاف 5 گانه در نظرسنجی ها بهم نزدیک شدند/ یک ملاک جدید برای انتخاب نامزد نهائی
دبیر ائتلاف پنچ گانه اصولگرایان با اظهار اینکه توصیه جامعتین به ائتلاف ها تنها رسیدن به حداقل افراد و یک فرد از هر ائتلاف برای شرکت در انتخابات است، گفت: علاوه بر نظر سنجی ها، تفاهم میان احزاب حاضر در ائتلاف مبنای عمل برای رسیدن به فرد واحد خواهد بود.
حجت الاسلام محمدحسین موسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه ائتلاف پنج گانه اصولگرایان با هدف ایجاد انسجام و وحدت بیشتر میان گرایش های مختلف اصولگرا شکل گرفته است، گفت: هدف این ائتلاف استفاده از همه ظرفیت های جریان های اصولگرا است.
وی با بیان اینکه  محور این ائتلاف نیز کاهش کاندیداهای اصولگرا می باشد، گفت: بر همین مبنا جلسات مختلفی میان اعضای ائتلاف شکل گرفته است و همزمان کاندیداها نیز فعالیت های خود را انجام دادند.
موسی پور با اظهار اینکه در آخرین نشست ائتلاف وضعیت سیاسی کشور و آخرین نظرسنجی های مراکز معتبر مورد بحث قرار گرفت، بیان کرد: نظر به اینکه نتایج نظرسنجی های مختلف به یکدیگر نزدیک هستند قرار شد با توجه به جمیع جهات در این زمینه به تفاهم کلی برسیم.
توصیه جامعتین به ائتلاف ها رسیدن به حداقل افراد است
دبیر ائتلاف پنچ گانه اصولگرایان در پاسخ به این پرسش که با توجه به نزدیک یودن نظرسنجی ها آیا نظر جامعتین را ملاک قرار خواهید داد؟ گفت: جامعتین در مصادیق انتخایاتی و سازو کار درون انتلافی ورود ندارد و تاکید آنها به ائتلاف ها فقط پایبند بودن اعضا به تعهدات و پیمان خود می باشد.
موسی پور با بیان اینکه توصیه جامعتین به ائتلاف ها تنها رسیدن به حداقل افراد و یک فرد از هر ائتلاف برای شرکت در انتخابات است، خاطر نشان کرد: ائتلاف پنج گانه نیز برهمین مبنا عمل کرده و تلاش این است که  حتما به یک فرد واحد برسیم.
وی در پاسخ به اینکه با توجه به نزدیک بودن نظرسنجی ها چه ملاک دیگری مبنای عمل ائتلاف برای رسیدن به کاندیدای واحد است، اظهار کرد: علاوه بر نظر سنجی ها، تفاهم میان احزاب حاضر در ائتلاف مبنای عمل برای رسیدن به فرد واحد خواهد بود.
اعضای ائتلاف در تمامی نظرسنجی ها رشد داشته اند
دبیر ائتلاف پنچ گانه اصولگرایان در پاسخ به این پرسش که اعضای این ائتلاف در مقایسه با سایر کاندیدها و ائتلاف ها چه وضعیتی دارند؟ گفت: در تمامی نظرسنجی ها اعضای ائتلاف نسبت به زمان شروع فعالیت انتخاباتی اشان رشد داشته اند.
وی با رد احتمال کاندیداتوری لاریجانی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایشان قصد ورود به انتخابات را ندارند و اعضای ائتلاف نیز تنها از بین خود فردی را برای کاندیداتوری معرفی خواهند کرد..../mehrnews.com

 


ویدیو : اعضای ائتلاف 5 گانه در نظرسنجی ها بهم نزدیک شدند/ یک ملاک جدید برای انتخاب نامزد نهائی