اعتراف پرستار آلمانی به قتل 30 بیمار با آمپول : مرد پرستاری که در بیمارستان‌های ...


مرد پرستاری که در بیمارستان‌های آلمان 30 بیمار را به قتل رسانده بود با ابراز پشیمانی و تأسف از قاضی دادگاه درخواست عفو کرد. روزنامه ایران: مرد پرستاری که در بیمارستان‌های آلمان 30 بیمار را به قتل رسانده بود با ابراز پشیمانی و تأسف از قاضی دادگاه درخواست عفو کرد.

براساس گزارش دادگاه شهر «اولدنبورگ» در غرب آلمان، این پرستار 38 ساله با شیوه‌ای شیطانی از طریق تزریق سم و موادمخدر، قربانیان خود را که اغلب بیماران مصرف‌کننده قرص‌های مسکن بودند به خوابی ابدی فرو می‌برد. جمله «من واقعاً متأسفم» که از سوی قاتل سریالی بیماران عنوان شد نه تنها قاضی دادگاه بلکه همه حضار در جلسه محاکمه را شگفت‌زده کرد.

وی در بازجویی‌های تخصصی مأموران پلیس ضمن اعتراف به قتل گفته بود: قصد داشتم 90 تن بیماران دیگر را با همین روش برای همیشه از درد و رنج‌ رها کنم. این قاتل سریالی درخصوص انگیزه قتل‌هایش گفت: در واقع این تزریق‌ها نوعی مرگ خودخواسته برای کاهش درد بیماران بود. پس از آنکه نخستین‌بار موفق شدم یکی از بیماران را بدین‌گونه از درد رهایی ببخشم، انگیزه‌ام برای کشتن بیماران دردمند شدت یافت.

این پرستار طی سال‌های 2003 تا 2005 میلادی اقدام به کشتن بیماران کرده بود که افزایش مرگ بیماران کلینیک «اولدنبورگ»، پزشکان و پلیس را به عملکرد پرستاران ظنین کرد تا اینکه پرستار قاتل شناسایی شد.

پیش از این یک پرستار مرد آلمانی دیگر در سال 2006 میلادی به اتهام تزریق مواد سمی به 28 بیمار به حبس ابد محکوم شده بود. این در حالی است که قانون مرگ خودخواسته هنوز از سوی مقامات قضایی آلمان به تصویب نرسیده است. رأی نهایی قاضی دادگاه هنوز درباره پرستار قاتل اعلام نشده است.


ویدیو : اعتراف پرستار آلمانی به قتل 30 بیمار با آمپول