اعترافات منوچهری در آستانه بازی نفت - استقلال : سوژه اصلی بازی نفت تهران و ...


سوژه اصلی بازی نفت تهران و استقلال کسی نیست جز امین منوچهری. او بعد از یک فصل ناموفق در استقلال به نفت تهران آمد و توانست خیلی زود احیا شود. او با اینکه تلاش می کند این بازی را عادی جلوه دهد اما انگیزه های زیادی دارد تا بتواند توانایی هایش را ثابت کند. تماشا: سوژه اصلی بازی نفت تهران و استقلال کسی نیست جز امین منوچهری. او بعد از یک فصل ناموفق در استقلال به نفت تهران آمد و توانست خیلی زود احیا شود. او با اینکه تلاش می کند این بازی را عادی جلوه دهد اما انگیزه های زیادی دارد تا بتواند توانایی هایش را ثابت کند.

هر چقدر هم که بگویی این بازی برای تو عادی است و فرقی برایت ندارد ما قبول نمی کنیم. حرف دلت را در مورد این بازی بزن.

- باور کنید هیچ حرف خاصی ندارم. من بیشتر از اینکه به هر قضیه ای فکر کنم فکرم این است که نفت بتواند استقلال را شکست دهد و شانس آسیایی شدنمان زیاد شود. این دغدغه برای من از همه چیز پررنگتر است.

یک سوال تکراری، اگر گل بزنی خوشحالی می کنی یا نه؟

- خوشحالی کردن یا نکردن به شرایطم در آن زمان بستگی دارد. من دوست ندارم فیلم بازی کنم و هر حسی در آن زمان داشته باشم را نشان می دهم. البته اگر بخواهم خوشحالی کنم هم هواداران را تحریک نمی کنم.

من هواداران را درک می کنم، آنها عاشق استقلال هستند و فقط به برد تیمشان فکر می کنند. انتظار دارم آنها هم من را درک کنند و بدانند با اینکه من عاشق استقلالم اما در این بازی فقط باید به برد نفت فکر کنم. من آنقدر مرد هستم که قدر زحماتی که نفت و آقای ابراهیم زاده برای من کشیدند را بدانم و فقط به این تیم فکر کنم.

واقعا چه اتفاقی افتاد که تو در نفت توانستی متحول شوی؟ تو به فاصله دو هفته از استقلال تا نفت یک بازیکن متفاوت شدی.


- امیر قلعه نویی وقتی می خواستم جدا شوم حرفی به من زد. گفت مشکل تو این بود که در استقلال به محیط پذیری نرسیدی. شاید من وقتی به استقلال رفتم لحظه به لحظه به این فکر می کردم که پیراهن استقلال را پوشیده ام و اتفاق خاصی دارد در زندگی من می افتد. مشکل من فنی نبود. من همان بازیکن سایپا و نفت تهران بودم و از لحاظ فنی تفاوتی نکرده بود.

رضا نوروزی هم بعد از مدت ها به میادین برگشته، بازی کردن شما در کنار هم چطور است؟


- ما دو مهاجم با خصوصیات متفاوت هستیم. او تکنیکی تر و سرعتی تر است و من بیشتر جنگنده و سرزن هستم. در بازی اول که رضا بازی کرد در کنار هم بودیم؛ هم من گل زدم و هم او. فکر می کنم می توانیم زوج خوبی باشیم و اگر هماهنگ تر شویم بیشتر هم خطرناک می شویم.

تو به استقلال گل می زنی یا رضا نوروزی؟


- فرقی نمی کند. من امیدوارم که نفت تهران بتواند به استقلال گل بزند چون ما به این 3 امتیاز واقعا نیاز داریم.


ویدیو : اعترافات منوچهری در آستانه بازی نفت - استقلال