اعتراض شدید فرزند «آیت الله» به اقدام کیهان : محسن هاشمی در نامه ای به کیهان، ...


محسن هاشمی در نامه ای به کیهان، که انتشار عکسی از بابک زنجانی در یک مراسم قدیمی را دستمایه منتسب کردن وی به رئیس مجمع تشخیص مصلحت کرده است،نوشت: یکی از روش‌هایی که همکاران شما در این دوره برای تخریب آیت‌الله هاشمی از آن سود برده‌اند منتسب کردن افراد مجرم و مسئله‌دار به ایشان بوده که نمونه آخر آن تلاش برای انتساب آقای بابک زنجانی است. خبرآنلاین: محسن هاشمی در نامه ای به کیهان، که انتشار عکسی از بابک زنجانی در یک مراسم قدیمی را دستمایه منتسب کردن وی به رئیس مجمع تشخیص مصلحت کرده است،نوشت: یکی از روش‌هایی که همکاران شما در این دوره برای تخریب آیت‌الله هاشمی از آن سود برده‌اند منتسب کردن افراد مجرم و مسئله‌دار به ایشان بوده که نمونه آخر آن تلاش برای انتساب آقای بابک زنجانی، به صرف وجود عکسی در یک مراسم عمومی است که نامبرده از سوی وزارتخانه مربوطه به عنوان صنعتگر نمونه، در کنار ده‌ها نفر دیگر مورد تقدیر قرار گرفته و بر این اساس کیهان اصرار دارد، به استناد یک عکس در مراسم عمومی، وی را که اکنون به دلیل بدهی چند هزار میلیارد تومانی به بیت‌المال تحت بازداشت است را به دولت سازندگی و آیت‌الله هاشمی منتسب و اینگونه القا کند که او با حمایت دولت سازندگی اقدامات مجرمانه را صورت داده است.

خوب می‌دانید که تصویر مربوطه، متعلق به چندین سال قبل از فعالیت‌های اقتصادی مسئله‌دار این فرد بوده و در یک مراسم عمومی، تعدادی از صنعتگران بخش خصوصی، توسط دستگاه رسمی کشور انتخاب و از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام لوح تقدیر دریافت کرده و در این زمان نامبرده تنها مدیر یک کارخانه صنعتی کوچک بوده است و اگر صرف یک عکس در مراسمی عمومی با فردی که هنوز مرتکب جرمی نشده است، معنای حمایت از مجرم را می‌دهد، پس باید در مورد بسیاری از افراد که پس از ارتکاب جرم و تشکیل دادگاهشان در مراسم رسمی در کنار بزرگان کشور عکس دارند، چه قضاوتی باید کرد؟

پرسش اساسی اینجاست که فعالیت‌های مجرمانه این فرد که موضوع یکی از ده‌ها پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی در دولت گذشته است، بعد از سال 1388 صورت گرفته است و معلوم نیست چرا حامیان سابق وی اصرار دارند به جای پرداختن به اصل موضوع جرم و روش انجام تخلف و حامیان و آمران بابک زنجانی، مسائل اصلی را مسکوت گذاشته و با تلاش وافر به داستان‌سرایی و قصه‌بافی در مورد گذشته دور وی و 20 سال قبلش بپردازند.

چرا در روزنامه کیهان و جریان رسانه‌ای همراه در زمان تخلفات او و حمایت تمام قامت دولت قبل از آن یک کلمه نوشته نشد در حالیکه جریان رسانه‌ای منتقد دولت گذشته اسناد و تصاویر و مدارک قابل توجهی در مورد وی منتشر کرده بودند.

چرا اکنون که حدود 20 ماه است که از دستگیری او می‌گذرد، روزنامه کیهان و گروه رسانه‌ای همراه در مورد آمران و حامیان اصلی بابک زنجانی کلمه‌ای نمی‌نویسند، برای مثال اینکه چه کسی به چندین عضو وقت کابینه دستور داده که با زیر پا گذاشتن قوانین بستر را برای دست‌اندازی به بیت‌المال فراهم کنند؟

با این همه حمایت‌های قبلی، به نظر می‌رسد اینگونه پرداختن به موضوع، قربانی کردن یک مهره سوخته است و اکنون باید برای جلوگیری از سرپوش گذاشته شدن بر این پرونده با حامیان و آمران وی برخورد شده و بازگرداندن چندین هزار میلیارد تومانی که از بیت‌المال ربوده شده است، سرلوحه پیگیری‌ها قرار گیرد.

جناب آقای شریعتمداری، همان‌گونه که شما بهتر از بنده می‌دانید، مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دو یار جدانشدنی انقلاب و سرمایه‌های کشور هستند که اتحاد آنها کشور را از خطرات بسیاری عبور داده است. پس اگر شما که به طور مداوم اصلاح‌طلبان تندرو را به جهت تخریب آیت‌الله هاشمی، در دهه هفتاد تخطئه می‌کنید، چرا اجازه می‌دهید، در روزنامه‌ای که تحت مسئولیت شماست این موضوع تکرار شده و بر اساس جعلیات، مطالبی ناجوانمردانه علیه سرمایه‌‌های کشور نوشته شود. به هر حال وجود اختلاف نظر بین جنابعالی و همفکران شما با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قابل انکار نیست، اما آیا باید اختلاف نظر منجر به عبور از مرزهای اخلاقی و شرعی گردد و در روزنامه‌ وابسته به بیت‌المال این‌گونه در مورد ایشان نوشته شود؟

آیا این احتمال را نمی‌دهید که همانگونه که امروز اصلاح‌طلبان از حملات ناجوانمردانه به ایشان در دوران قدرت خود، پشیمان هستند و یکی از دلایل شکست خود را در تخریب ناجوانمردانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌دانند، روزی اصولگرایان هم افراط امروز در حمله و تخریب ایشان را به عنوان علت شکست خود بشمارند؟ و حتی اگر این افراط در تخریب به شکست سیاسی نیز نیانجامد، با روز حساب که به تعبیر معصوم(ع) قریب و بسیار نزدیک است، چه خواهند کرد؟»


ویدیو : اعتراض شدید فرزند «آیت الله» به اقدام کیهان