اعتراض آمریکایی ها به یک فیلم جنجالی : ادامه واکنش‌ها به فیلم”سی دقیقه پس از ...


ادامه واکنش‌ها به فیلم”سی دقیقه پس از نیمه شب" ساخته کاترین بیگلو ادامه دارد و اینبار رئیس سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) با انتشار نامه‌ای بر روی وب سایت این سازمان نمایش شکنجه‌گری ماموران امنیتی آمریکایی را به دور از حقیقت خواند. خبرگزاری مهر: ادامه واکنش‌ها به فیلم”سی دقیقه پس از نیمه شب" ساخته کاترین بیگلو ادامه دارد و اینبار رئیس سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) با انتشار نامه‌ای بر روی وب سایت این سازمان نمایش شکنجه‌گری ماموران امنیتی آمریکایی را به دور از حقیقت خواند.

در ادامه اعتراض‌های مقامات سیاسی و امنیتی آمریکا به فیلم”سی دقیقه پس از نیمه شب"، مایکل مورل رئیس سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) با انتشار نامه‌ای خطاب به همکارانش در سازمان جاسوسی آمریکا نمایش شکنجه‌گری در این فیلم را دروغی بزرگ خواند.وی در این نامه نوشته است: این رخدادها به این دلیل است که ما تعامل مناسبی با دست‌اندرکاران سینما داریم و محصول نهایی پروژه‌های سینمایی را کنترل نمی‌کنیم.این گفته اومی تواند موجی از اعتراض را نسبت به ممیزی اطلاعاتی امنیتی در سینمای آمریکا به وجود آورد.

فیلم اعتراض , دانلود فیلم پسر برهنه 13 ساله ایرانی و جنجالی تلگرام , فیلم های جنجالی سینمای ایران

"جان مک‌کین"،”دایان فینشتاین" و”کارل لوین" سه سناتوری بودند که چند روز پیش در نامه ای انتقاد شدید خود را به کمپانی سونی و کاترین بیگلو اعلام کرده بودند.

سه سناتور آمریکایی در نامه‌شان به شرکت”سونی پیکچرز انترتینمنت" تولیدکننده فیلم اعتراض کرده و گفته بوند درباره این فیلم باعث شکل‌گیری تصور غلطی می‌شود که گویا پیدا کردن اسامه بن‌لادن بر اساس اعترافاتی که با شکنجه گرفته شده‌اند، محقق شده است.این فیلم که از روز 11 ژانویه در سینماهای آمریکا به روی پرده می‌رود، با صحنه‌های شکنجه آغاز می‌شود و این تصاویر حدود 45 دقیقه پیش چشم مخاطب ادامه می‌یابند.

بهترین فیلم های آمریکایی , فیلم جنجالی کویتی پور درباره بهروز وثوقی 35 آنلاین فیلم نت , جنجالی ترین فیلم های سال 94

نکته قابل توجه در این زمینه این است که این اثر بیگلو از آثار مورد حمایت سیا بوده و خود سازمان جاسوسی ایالات متحده نیز در ساخت فیلم همکاری داشته است ولی نمایش آن و واکنش‌های مردمی باعث شده است که سازمان سیا نیز این روزها پشت فیلم خودش را خالی کند.

واکنش‌های مقامات آمریکایی در حالی به این فیلم ادامه دارد که آنها از سوی دیگر استقلال هنرها و هنرمندان را مطرح و هر نوع اعمال فشار سیاسی و امنیتی بر هنرمندان را نفی می‌کنند.فیلم”سی دقیقه پس از نیمه شب" که به گفته صاحب‌نظران سینمایی می‌تواند یکی از نامزدهای احتمالی جوایز اسکار 2013 باشد، چگونگی دستگیری بن لادن را به تصویر می‌کشد.

تعقیب و گریزهای”مایا" یکی از نیروهای زن سازمان سیا برای دستگیری بن لادن، حمله به محل اختفای بن لادن در پاکستان، دستگیری و کشته شدن او روایت فیلم را پیش می‌برد.
مساله قابل توجه درباره فیلم کاترین بیگلو نمایش شکنجه‌هایی است که از سوی سربازان


ویدیو : اعتراض آمریکایی ها به یک فیلم جنجالی