اظهارنظر جدید امین حیایی : امین حیایی در جدیدترین اظهارنظرش درباره خانه سینما ...


امین حیایی در جدیدترین اظهارنظرش درباره خانه سینما از این موضوع گلایه كرد كه در خانه سینما به جای اینكه از كارهای سینمایی افراد تعریف شود، پنبه آنها زده می شد و مورد مسخره قرار می گرفت. خبرگزاری مهر: امین حیایی در جدیدترین اظهارنظرش درباره خانه سینما از این موضوع گلایه كرد كه در خانه سینما به جای اینكه از كارهای سینمایی افراد تعریف شود، پنبه آنها زده می شد و مورد مسخره قرار می گرفت.

امین حیایی در پشت صحنه سریال "کلاه پهلوی" با بیان اینکه ابتدا باید رفاقت ها درست شود و جای رقابت ها را بگیرد، به معضلات پیش آمده برای خانه سینما اشاره و بیان کرد: ما نباید اجازه دهیم اوضاع اینگونه شود. ما بازیگران و سینمایی‌ها باید به قدری رفاقت‌هایمان قوی باشد که چنین اتفاقاتی نیفتد.

بازیگر فیلم سینمایی "اخراجی ها"  ادامه داد: همبستگی در خانه سینما وجود نداشت و به خاطر همین به راحتی در آن رخنه پیدا شد و عده ای آدم‌ها را به جان هم انداختند و اختلاف‌هایی به وجود آوردند تا عده ای هم سود کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی به زمان قبل از بسته شدن خانه سینما اشاره و بیان کرد: قبل از این، زمانیکه به خانه سینما می‌رفتیم به جای تعریف از کار یکدیگر و اینکه همه به هم بها بدهند و ارزش‌های کار هم را بالا بکشند و برای هم افتخار به وجود بیاورند، پنبه یکدیگر را می‌زدند و کارها را مسخره می‌کردند. بالاخره خدایی هم آن بالا هست و نتیجه‌اش می‌شود اینکه خانه سینما بسته شود.

بازیگر فیلم "قلاده های طلا" در پایان سخنانش گفت: اگر رفاقت‌ها ایجاد شود، رقابت‌ها هم سالم می‌شود و ما حتی می‌توانیم در سطح جهانی حرف اول را بزنیم. چون توانایی، استعداد و آدم‌هایش را داریم. ما اندیشمندانی را در جامعه داریم که آن طرف دنیا نمی‌توان پیدا کرد. خیلی‌ها می‌روند آن طرف دنیا کار می‌کنند ولی دوباره برمی‌گردند همین‌جا و می‌گویند هیچ‌جا ایران نمی‌شود.


ویدیو : اظهارنظر جدید امین حیایی